Atomic Redster Edge 169 te koop

Deze week verliefd geworden op de Head I.speed pro… dus mn Atomic redster’s mogen weg.

Fijne ski voor op de piste, goede kantengrip en de ski geeft veel vertrouwen.
Carven doet ie graag en makkelijk, maar rutschen gaat ook prima.

4 weken op geskied, 2x handmatig geslepen en goed onderhouden qua belag.

Richtprijs €270,00

Het gaat om de GS versie, morgen post ik wat foto’s.

Dat is zeker een fijne en mooie ski! Daar kan iemand anders nog veel plezier aan hebben.

Thank God summer is over!

Waar staan de skies en van welk jaar zijn ze?

Waar staan de skies en van welk jaar zijn ze?

sjorsdk op 2 mei 2017 15:38

De ski’s zijn van september 2016, heb je een PM gestuurd!

null

null

null

null

null

Als ik vragen mag, waarom dan liever de Heads dan de Atomics? Ben nieuwsgierig?

Omdat ik de Heads makkelijker rond vind sturen in de korte bochten en een snellere kantenwissel heeft. Sneller druk zetten in de nieuwe bocht, wat hoop ik de reuzenslalom ten goede komt.

Ik heb de Redsters van Irene in Ischgl even geprobeerd. Stabiel in lange bocht, lijnvast, super goede kanten grip.
Heb zelf I speed Pro. Die zijn wel een stukje zwaarder.

*bericht bewerkt door Skiwi87 op 07 mei 2017 14:19

Heb je ze dan ook gekocht.

@Hooykaas
Je kan natuurlijk ook de sterke punten van een ski benoemen zonder gelijk zelf die ski te (moeten of willen) kopen… Anders had ik echt een probleem gehad;)

???

@GiGi ??
Ik had het verkeerd gelezen even vlug tijdens het wachten bij een stoplicht .( mag niet Ja ik weet het)
Ik dacht dat @skiwi87 de ski’s van @Irene speciaal opgehaald had op Terschelling om ze vervolgens te gaan testen in Ischgl ?

@GiGi ??
Ik had het verkeerd gelezen even vlug tijdens het wachten bij een stoplicht .( mag niet Ja ik weet het)

Hooykaas op 8 mei 2017 17:06

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij mag je zolang je stil staat wel je telefoon in de hand hebben.

Übung macht den meister!!!

@RFKANGOO
Ik heb even navraag gedaan bij de politie hoe dat nou eigenlijk zit.
Je mag dus als je auto STILSTAAT (dus ook voor een stoplicht) Je telefoon / internet gebruiken.Je mag zelfs een 4 gangen keuze menu eten als je dat zou willen/tijd voor hebt.

Sorry Irene (Off-Topic) maar was intressant genoeg om even uit te zoeken.

Succes met het verkopen van je ski’s.

Sold!

Sold!

Irene op 2 aug 2017 16:20

Druk op verkoop button is genoeg

May the ski force be with you !!

Plaats een reactie