Hoe hard kan jij skiën op één ski?

Vast niet zo hard. Dit is namelijk best wel indrukwekkend. Zelfs op twee ski’s is dit al een aardig staaltje skiwerk :-)

https://www.facebook.com/FreerideWorldTour/videos/8707928630…

Click. Click. Peace

En nu terug om je ski te gaan zoeken. :p

Übung macht den meister!!!

Respect voor het eenbenig skiën.
Hij komt later in het filmpje wel een beetje suïcidaal over, hoe hij met sharks omgaat :-(

*bericht bewerkt door QmaartenQ op 28 jun 2017 19:25

Respect voor het eenbenig skiën.
Hij komt later in het filmpje wel een beetje suïcidaal over, hoe hij met sharks omgaat :-(

QmaartenQ op 28 jun 2017 19:24

Ja, dat krijg je met sponsors he… Hoef je niet meer je eigen gear te bekostigen. Is een variatie op “don’t be gentle, it’s a rental”.

Anders is het gewoon niet zo slim.

Op rechte, relatief vlakke stukke kan ik de groep aardig bijhouden op m’n mono…

Rob

@RCGrootveld Op een mono kun je zelfs veel harder als je wilt… maar dit is als het ware een ‘half’ ;-)

Click. Click. Peace

@GiGi dit heeft echt niet zoveel te maken met sponsoring of niet… In dit soort terrein hoort het er gewoon een beetje bij. En dan is een ski gewoon een gebruiksproduct. Het is niet zo dat deze jongens onbeperkt ski’s krijgen. Verre van…

Click. Click. Peace

Ik durf dit ook wel hoor…met die paraglider uiteraard :D :P

@GiGi dit heeft echt niet zoveel te maken met sponsoring of niet… In dit soort terrein hoort het er gewoon een beetje bij. En dan is een ski gewoon een gebruiksproduct. Het is niet zo dat deze jongens onbeperkt ski’s krijgen. Verre van…

Rogier op 29 jun 2017 08:08

Afgezien van het feit dat een ski een gebruiksproduct is, blijf ik de risico’s die hij neemt met zijn jumps wel heel erg groot vinden. Hij gokt volgens mij of hij wel fatsoenlijk kan landen.

*bericht bewerkt door QmaartenQ op 29 jun 2017 09:59

@QmaartenQ Er zit zeker een risico in, maar het is toch vaak meer berekenend dan een pure gok.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie