Forumregels

Hoe kan je zien over welk gebied een review gaat wanneer je die beoordeling niet kan aanklikken? Of wat doe ik fout?

bijv. : bij Henrike : eerste beoordeling

Born to run. B.S.

@dan58 Ik begrijp niet waar je preices bedoelt. Heb je een link?

Click. Click. Peace

@Rogier
ander voorbeeld dan: @Jst81 , kijk bij laatste reviews; indien er géén lichtblauwe plaatsnaam bijstaat kan je NIET terugvinden waar of waarover de review gaat

eerste review lukt dus niet 17/2
tweede review over Lech lukt wel 15/2

*bericht bewerkt door dan58 op 29 mrt 2018 09:49

Born to run. B.S.

Ik zie het. Gaat op de lijst

Click. Click. Peace

@Rogier

wat ik leuk zou vinden ; bij “Mijn skigebieden” kunnen aanduiden hoeveel maal je ter plaatse was.

Born to run. B.S.

@dan58 Gaat op de lijst, om te bespreken met redactie en technische jongens.

*bericht bewerkt door Rogier op 15 sep 2018 21:05

Click. Click. Peace

Ben hier nog niet zo vertrouwd met deze fijne website .
Kan ik eerder zelfgeplaatste berichten die niet langer meer ter zaken doen verwijderen ?
Is het mogelijk om ergens een vlaggetje bij ieders profiel te plaatsen van het land waar ze wonen ? Of zelf provincie ?

Vriendelijke groet uit OLV Waver (regio Lier - Mechelen) België

Stef&friends

Berichten verwijderen is niet mogelijk. Dit kan aan een admin gevraagd worden (aan mij) maar we verwijderen zelden berichten.

Vlaggetjes plaatsen staat niet op de planning om in te voeren.

Click. Click. Peace

aan @Rogier en co

Het zal wel aan mij liggen maar 'n aantal dingen snap ik niet :

Hoe kan ik een quote kopiëren en in 't blauw zetten wanneer je op iets wil reageren van 'n eerder bericht?
Waarom zie ik dikwijls een balk met vermelding “nieuw sinds je vorig bezoek” en dit terwijl ik deze berichten al méér dan 2 uur ervoor heb gelezen?
Alvast bedankt en proficiat met je nieuwe look ( allé die van de site bedoel ik :) )
Danny

Born to run. B.S.

@dan58 Onder elk bericht staat een knopje quote als je daarop drukt wordt het bericht waarom je wil quaten gequoted :-)

Het nieuw sinds je vorig bezoek werkt soms niet helemaal perfect bij erg regelmatige bezoekers :-) dan wil er nog wel eens een berichtje teveel of te weinig in staan.

Click. Click. Peace

@Rogier, vraag naar aanleiding van het topic over knie blessures. Feitelijk is dat topic tegen de forumregels.
Maar deze wordt toegestaan, mijns inziens terecht want iemand die 400+ weken lid is en nooit mensen aanmoedigde om zijn website of praktijk te bezoeken etc… Kan nooit als spam of iets dergelijks worden beschouwd.
En het is ook nog een goed onderwerp dat hoortbij de site.

Maar nu de vraag, wat is de grens wat mag/wordt getolereerd en wat niet.
En zou het in het vervolg (snap dat het niet altijd gaat) zo’n topic niet beter verwijderd worden en een nieuw topic maken waar het iom jullie even in de juiste context kan worden geplaatst op de site.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart

Er is in dit geval altijd een dunne grens tussen erg nuttige info en spam. Dit bekijken we per geval. Dit is een ‘net-aan’ geval. Wel heb ik een opmerking geplaatst dat de volgende keer de content op onze site zelf gezet moet worden. (En ons forum dus geen link-dump moet worden). We bekijken dit per geval, en maken dus een afweging tussen nut en gehalte spam. We zijn met een klein team en soms duurt het even voordat we een topic in de gaten hebben. Alhoewel ik probeer continu up to date te zijn. Ik ben via vele kanalen bereikbaar als iets niet door de beugel kan.

Iets wat echter zeker niet gewensd is, is dat zo’n topic uitmond in een discussie van vaste forum bezoekers of het wel of niet kan. Dat is compleet off-topic en ook dat (ga zelf geen admin spelen) is duidelijk verboden in onze forumregels.

Click. Click. Peace

@Rogier vandaar dat ik de vraagstelling even naar hier heb gehaald, geen zin omdat daar te doen. Zeker gezien het een goed onderwerp is waar aandacht voor moet zijn op een (winter)sport forum.
En was gewoon benieuwd hoe er precies gekeken word naar zoiets an sich.

*bericht bewerkt door Birdheart op 29 sep 2018 21:06

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@rogier hoeveel actieve leden hebben we eigenljik op het forum ?

don't count the days, make the days count !

@Droopy-d Ik zal eens kijken ok ik hier makkelijk achter kan komen…

Click. Click. Peace

Dag Rogier,

Kan ik topics uit Meet&Greet doorsturen? Zo ja, Hoe?

Groet,

Huub.

Huub

Ik begrijp niet wat je bedoelt?

Click. Click. Peace

Tsja, hoe zal ik het zeggen? Forwarden dan maar? Natuurlijk kan ik knippen en plakken, maar misschien is er een voorziening (zoals de buttons rechtsboven), waarmee het minder bewerkelijk kan.

Huub

Kan je niet gewoon de url kopiëren en doorsturen? Of bedoel je zo’n ‘deel dit recept’ knopje?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik bedoel inderdaad een button, iets minder bewerkelijk dus. Hij zal wel niet ingebouwd zijn, waarmee mijn vraag beantwoord is. Ik vind het te onbenullig om er verder mee door te gaan.

Huub

Sinds vandaag staan de nieuwe forumregels online. Met wat meer forum-ervaring leek het ons een goed idee om wat meer duidelijkheid te brengen. De grote lijnen blijven natuurlijk hetzelfde. We hebben de puntjes wat meer op i gezet, en we bieden meer duidelijkheid wat betreft handhaving. Deze regels zullen de rode draad vormen voor de moderators bij alle beslissingen die genomen worden.

Hier staan ze: https://www.wintersport.nl/forum/regels

Rogier op 29 jun 2017 11:42

Beste Pieter,

Ik heb onlangs dit mooie forum ontdekt. Beetje offtopic, maar in de nieuwe regels proberen jullie te voorkomen dat topics herhaald worden.
Nu vroeg ik mij af of er een zoekoptie is om oudere topics te vinden. Ik kan het namelijk niet vinden maar wil hiervoor eigenlijk geen nieuw topic openen

Vraagje: ik zie regelmatig op het forum staan dat iemand zijn eigen bericht achteraf bewerkt heeft. Nu wil ik dat ook graag doen maar ik kan niet vinden hoe ik dat moet doen. Wat zie ik over het hoofd?

Oh das typisch, bij dit bericht staat wel de optie ‘bewerken’, waarom dan niet bij een ander topic?

*bericht bewerkt door maartjek op 07 jan 2019 13:53

@maartjek Deze optie is er alleen om tikfoutjes vlak (30 minuten) na het plaatsen aan te kunnen passen. Wij willen niet dat iemand na een wat langere tijd z’n bericht nog kan aanpassen.

Als er echt duidelijke fouten staan of het moet echt aangepast worden kun je mij altijd een PM sturen. Of even taggen in de post.

*bericht bewerkt door Rogier op 07 jan 2019 13:57

Click. Click. Peace

Ah ok, nee zo belangrijk is het nu ook weer niet :-)
Thnx voor de snelle reactie!

@Rogier (en anderen), is het een idee om het posten van enkel een link (URL) zonder enige vorm van context of uitleg niet meer toe te staan? Zelf vind ik het niet fijn lezen zonder context. Bovendien wordt in best wat gevallen het gras voor de voeten weg gemaaid van mensen die mooie blogs wijden aan vaak diezelfde onderwerpen. Die mensen stoppen daar tijd in voor research, om goed uit te leggen wat er aan de hand is, om er een goed (Nederlands) verhaal van te maken.
Dus: doe er wat context bij, een kleine samenvatting of iets dergelijks, of post het gewoon niet. Een losse link in een topic met een cryptische titel vind ik persoonlijk heel storend.

@Gigi Daar zijn we al heel streng op. De meeste komen niet eens online. We blijven erop letten.

Click. Click. Peace

Alle berichten die ik probeer te plaatsen vanaf mijn telefoon worden gemarkeerd als spam, maar ik zeg niks raars, wat is er aan de hand?

*bericht bewerkt door moderator op 08 dec 2019 15:12

Liever technisch mooi van blauw dan krampachtig van rood :-D

Ah, bericht gehad van Rogier, berichten werden als spam gemarkeerd omdat ik n VPN op mn telefoon aangezet had. Mocht iemand anders dit ook ervaren dan weet je dat het daar aan kan liggen!

Liever technisch mooi van blauw dan krampachtig van rood :-D

Plaats een reactie