Slalomgroep volwassenen

Na een week te hebben getraind op slalomskien en reuzenslalomskien ben ik verkocht en wil ik heel graag wekelijks in NL (snowworld zoetermeer) gaan trainen.

Wie weet er een vereniging/team/skigroep voor volwassenen? Ik ken zelf alleen Snowsports Racing, op zich prima, maar vergelijken met andere opties is altijd goed ;).

Dank!

Skiteam Midden-Nederland?

Ski centrum Heemskerk, Skiteam Noord NL. Nskiv,
Misschien op google kijken er zijn er veel, ze hebben vaak wedstrijden in Dienten voor de jeugd dat zijn er heel wat. Er zullen er vast wel bij zijn voor volwassenen ook.

Dienten Die Alte schule

Montana Race Department

Dat is niet in Snowworld Zoetermeer ;)

Ski centrum Heemskerk, Skiteam Noord NL. Nskiv,
Misschien op google kijken er zijn er veel, ze hebben vaak wedstrijden in Dienten voor de jeugd dat zijn er heel wat. Er zullen er vast wel bij zijn voor volwassenen ook.

Elly3 op 19 jul 2017 18:49

Ja google heb ik al gedaan, vind er veel voor kinderen, maar weinig met een volwassenengroep… Vandaar dat ik het hier vraag, wellicht zijn er hier op dit forum mensen die al ergens meetrainen met een groep/vereniging

Wil je alleen trainen of wil je ook deelnemen aan wedstrijden met/zonder licentie?
Ik heb zelf een aantal jaren getraind op Snowplanet bij 1 van de clubs; maar ik had geen licentie, het ging mij puur om het trainen.

mama on a mission in the snow

Ik wil ook alleen trainen, waar heb jij geskied, @skimams?

Snowplanet in Velsen, waarschijnlijk bij jou uit de richting.
SAR is een erg leuke club hoor!

mama on a mission in the snow

Als je alleen in zoetermeer wilt trainen dan is SAR de meest aangewezen club.
Andere clubs trainen op rollerbaan/matten en af en toe eens in snowworld (het wedstrijdteam soms vaker, maar dat is vooral jeugd).

Plaats een reactie