Gezocht: Head Supershape iMagnum 2014/2015 163cm

Dag allemaal,

ik ben op zoek naar een paar Head Supershape iMagum ski’s van seizoen 2014/2015, lengte 163cm.
Wie heeft er een paar en zou er wel vanaf willen? De mijne zijn afgelopen seizoen gestolen en ik vond het heerlijke ski’s, dus zou graag weer een paar bezitten.
Foto bijgevoegd voor de duidelijkheid.
Alvast bedankt!

null

*bericht bewerkt door Marco14 op 25 jul 2017 09:24

Nog iets goedkoper(2016 model)

http://m.ebay.de/itm/162414830620

Bedankt voor de reacties, maar ik zoek een gebruikt paar voor niet al te veel geld ;)
Ze zijn voornamelijk voor het lesgeven.

Gr Marco

Ik denk niet dat er veel tweedehands exemplaren in omloop zijn. Het is een polulaire ski, maar ook een die mensen niet snel vervangen… En ze gaan vrij lang mee, want zijn gewoon goed gebouwd.

En ze gaan vrij lang mee, want zijn gewoon goed gebouwd.

GiGi op 25 jul 2017 21:09

En als ze niet goed gebouwd waren, dan had je waarschijnlijk geen tweede hands willen hebben ;)

@Marco14
Ik vroeg me af.
Welke ski gebruik je als je geen les geeft.

Ik ski nu meestal op Fischer RC4 The Curv TI 164cm

@Marco14 wat voor budget heb je in gedachte? Dat helpt bij concrete zoekacties…

Budget ca. 100euro

Dat is niet veel. Zelfs op Marktplaats etc. is niet veel te vinden dat nog een seizoen meegaat en een beetje fatsoenlijk skiet. Mijn mening.

Waarom niet gewoon les geven op die Fischers? Heerlijk ski’tje, makkelijk in gebruik en stabiel genoeg om in je eigen tijd lekker vrij te skiën.

Ja je hebt ergens wel gelijk. Zag ze afgelopen seizoen voor 150euro hier staan (ex huurski) en toen had ik ze ook gelijk moeten kopen. Ik vond het gewoon een fijne ski en baal er van dat ze gejat zijn, het is ook meer dat ik ze graag wil hebben dan dat ik ze echt nodig heb :) Het enige is dat de skischool waar ik voor werk 2 locaties heeft en zo kan ik op beide locaties een paar ski’s zetten.
Misschien heeft iemand ze op zolder staan en wil die iets nieuws voor komend seizoen, je weet nooit.
Ik geef les op de Fischers ja, in februari gekocht en in maart zagen ze er al uit alsof ze 3 seizoen gebruikt waren. Helaas zijn de mensen die ik lees geef vaak minder zuinig op mijn ski’s dan ik zelf :)

Ik geef les op de Fischers ja, in februari gekocht en in maart zagen ze er al uit alsof ze 3 seizoen gebruikt waren. Helaas zijn de mensen die ik lees geef vaak minder zuinig op mijn ski’s dan ik zelf :)

Marco14 op 26 jul 2017 15:16

Duidelijk dat omgang met (andermans) materiaal een belangrijke les is die je beginnende skiërs en kinderen het beste zo snel mogelijk bijbrengt ;)

Ik heb even snel op marktplaats gekeken, maar zelfs onder de 250 Euro is niet heel veel te vinden nu. Belangrijkste reden is denk ik dat mensen op marktpaats nog ruim 200 euro vragen voor een ski van 10 jaar oud…
Ik help je hopen dat iemand een paar op zolder heeft liggen en er voor een zacht prijsje vanaf wil.

Ik heb wel de i.titan liggen in 163 van 15/16.

Plaats een reactie