Elan crx cross ski latten

Wegens aankoop nieuwe ski,s verkoop ik mijn elans. Steeds goed onderhouden. Vraagprijs 200 euro. Onderhandelen mogelijk. Vragen staat vrij op dimitri.alenis@telenet.be of op 0473649444

null
null

Is dit het 2005/2006 model?

echte mannen lopen naar boven,

Ja inderdaad

Waarom vraag je er geen 2000euro voor?

En wat is de lengte? Ik kan het op de print niet goed terugvinden.

@RRski, ik weet waar je heen wilt, maar dat kun je ook anders formuleren.
@Woeske, zonder een oordeel te vellen, 200 voor een ski van middels 12 jaar oud. Is wellicht wat aan de hoge kant. Daarnaast is nu nog overal opruiming. Maar je mag natuurlijk vragen wat je wilt. Echter als je hem graag wilt verkopen, zou ik persoonlijk de prijs wat bijstellen.

echte mannen lopen naar boven,

164 is de lengte. Ik kan de prijs tot 150 laten zakken

Niet dat ik er interesse in heb, maar ik denk dat je heel, maar dan ook heel erg blij mee mag zijn als je er 70 euro voor kan vangen…

Born to Ride

Vraag en aanbod, vanaf zeg half november op marktplaats doet de prijs goed :D
Maar ook dan is 150 een heel goede score.
Hier op het forum is men wat kritischer, zeker de posters in de zomer.

Ik zou zeggen zelf lekker opskiën bij mindere sneeuwcondities of Winterberg (als reserve ski dus). Bovendien zijn ze inmiddels apres ski proof.
Ik heb ook nog wel wat setjes uit het verleden staan, die doen het vaak nog prima maar hebben een marktwaarde van een bos wortels. Persoonlijk ski ik ze dan liever zelf op.

wat @Hessel, zegt.

Bewaren voor mindere condities is ook een goede optie. Of wat misschien ook leuk is, Mee geven aan iemand die zn 1e ski trip gaat maken of na een keer in de hal wat vaker wilt gaan. Zo heb ik iemand met mn 1e boardje uit 2010 heel erg gelukkig kunnen maken.
Die lach van dat jongetje was goud waard.

Mensen zijn inderdaad wat kritischer op het forum, maar ook vaak vanuit de ‘‘helpende’’ rol.

echte mannen lopen naar boven,

@RRski, ik weet waar je heen wilt, maar dat kun je ook anders formuleren.

MartijnUiterwijk op 14 aug 2017 13:44

Ik gebruik dezelfde factor als TS ;)

Vraagprijs is gewoon het 10-voud van de werkelijke waarde.

Zelfs 70 euro is nog 35 euro te veel. Het advies om ze gewoon te bewaren voor de slechte condities is het beste

Tsja je kunt hartsikke mooie nieuwe ski’s van afgelopen seizoen op de kop tikken voor 300 euro…ik vrees ook dat ski’s van 12 jaar oud geen knip voor de neus meer waard zijn. Een verzamelaar misschien ;)

En ze zijn vandaag verkocht se😉

haha Woeske laat ff weten hoe je dat gedaan hebt!! Dan ga ik dat voortaan ook doen :p

Hoe kan ik dit zoekertje nu verwijdere?

Niet. Als je hem in de categorie ‘marktplaats’ had geplaatst wel.

En heeft de koper deze discussie gevolgd?

Nope via via.

Fijn dat je ze verkocht hebt @Woeske, Mag ik vragen voor welke prijs?
Welke ski’s heb je overigens nu voor je zelf gekocht?

echte mannen lopen naar boven,

Een prijs ver onder de originele vraagprijs. Heb nu de atomic redster xti+xt12

@Woeske, dan heb je jezelf niets tekort gedaan. Is een mooie ski waar je goed op kunt vlammen veel plezier er mee

echte mannen lopen naar boven,

Plaats een reactie