dikke poeier runs / couloirs in Refugio De Frey ( Bariloche, Argentinië)

Hey,

Ik ben aan het ‘overwinteren’ in Zuid-Amerika… wie al zin heeft in een nieuwe winter en genoeg heeft van de zomer kan alvast genieten van deze ‘teaser’
3 dagen touren en hiken rond refugio de frey!!

Wauw! Dat ziet er fantastisch uit! 😍

*bericht bewerkt door moderator op 18 aug 2017 03:32

mama on a mission in the snow

Lekkah!!!

Al zin in de winter!? Jup! De herfst is gelukkig hier al even aan de gang (zo lijkt het), dus de winter zal ook wel snel komen. Nog maar iets van 6 maanden werken en dromen :(

Zeer mooi!

Allememachies wat mooi… Mazzelaar… ;)

Heel veel zin in de winter… <3

Mooie beelden ! Heb je er nog meer ??

Hey Koen,
Ik ben van plan deze zomer (Argentijnse winter) naar Bariloche te gaan. Een vriend uit Buenos Aires heeft me uitgenodigd met hem mee te gaan skien. Hij stelt juni voor… heb je enige ervaring hoe de sneeuwcondities daar dan zijn? En dan vroeg ik me ook af of het makkelijk is een goede gids te vinden (die Engels spreekt ;-) )

Hey @madloch juni lijkt me nog vrij vroeg… al kan er wel al wat sneeuw liggen!! ik ga meestal tegen half a eind juli naar daar!! Ik zoek meestal zelf mijn lijnen en huur niet meteen een gids, als weet ik wel dat er wel mensen die zijn die (al dan niet officeel) gidsen! Geniet er in elk geval van… en ga zeker eens touren naar refugio de frey!!
groeten koen

Bedankt voor je reply! Had ondertussen ook wat research gedaan en augustus/september zou idd veel beter zijn! Zelf verkies ik toch een gids! Ik hou rekening met Refugio de frey :)

Ok geniet ervan… wie weet komen we elkaar wel tegen daar! ;-)

Tickets naar Argentinie zijn ondertussen geboekt! Ik zal tussen 14 & 19augustus in Bariloche & Villa La Angostura (Cerro Bayo) zijn. Zal je er deze zomer (ARG winter) ook zijn?

Plaats een reactie