apres-ski Serfaus

Begin maart met 11 heren een shortski naar Serfaus.
Waar zijn leuke plekjes om een apres-ski te doen in het dorp. Het hoeft geen discotheek-apres te zijn.
De “Patschi” niet meerekenen aub, hier zijn we al geweest en dat was elke avond dezelfde on-Oostenrijkse opgeklopte sfeer met dezelfde muziek.
Alvast bedankt voor nuttige tips.

Posthotel in het centrum. Gemoedelijke sfeer

George (tegenover de bank)

Volgens de dorpsinfo ook nog de Bam Bam en Dorfschenke.
https://www.wintersport.nl/dorpen/serfaus

...ski-addict...

Hoi Maik100,
Alvast bedankt. De site van Serfaus had ik ook al bezocht, maar ik ben vooral op zoek naar info van “ervaringsdeskundigen” 🍺🥃😃.
Grtn.

@Puttie. Dat ben ik ook ;-) Patschi, George en Posthotel (vooral buitenterras) bekend.
Bam Bam nooit ‘echt’ bezocht, was altijd erg leeg. En Dorfschenke kende ikzelf eigenlijk ook nog niet.

Maar met 11 man is het al snel overal leuk, is mijn ervaring… succes

...ski-addict...

Patschi inderdaad

How Danny076,
De Patschi vooral niet, zoals gezegd in 1ste bericht.
Zo een opgefokte “het moet leuk zijn”-sfeer.
3 avonden na mekaar geweest en we kenden de playlist de laatste avond bijna vanbuiten.
En dan lopen er nog obers rond die steeds een beetje extra rekenen on in eigen zak te steken, tot je hen erover aanspreekt.
Dan spelen plots de vermoorde onschuld.
Hieruit blijkt naar mijn mening dat ze te weinig betaald worden, of dat dit de mentaliteit is.
En dan wordt er soms nog verwacht dat je een fooi geeft. Niet dus
Grtjs

Oh ik had je post niet goed genoeg gelezen dan blijkt. Ik heb die ervaring er niet mee. Dat kan vooral ook voortkomen uit het feit dat ik er vanuit ga dat de obers integer zouden zijn. Wellicht is dat ook iets wat niet slim is, echter vertrouw ik liever op de medemens. Verder in Serfaus vond ik die ronde gele onderaan de sunliner wel erg gezellig. In elk geval veel plezier.

Die schirmbar bij de sunliner is ook top idd. Top serveerster werkt daar, die zorgt echt voor een leuke sfeer.

Plaats een reactie