Anwärter reisgenoot gezocht

Hallo allemaal,

Er zijn al enkele topics waarin gezocht wordt naar een maatje voor een Anwärter opleiding.
Desalniettemin probeer ik via deze weg een maatje te zoeken!

Mijn voorkeur is om via een Oostenrijks skiverband, ofwel via SBSSV ofwel Snowsporttirol een Anwärter opleiding te volgen begin november (03.11. - 13.11.2017). Een ander tijdstip/organisatie kan altijd besproken worden! Mij lijkt het leuk om dit samen met iemand te doen!
Zelf ben ik 23 jaar en net klaar met studeren

Ik heb eigen vervoer om op en neer te reizen van en naar Oostenrijk en tijdens de opleiding

Groetjes

*bericht bewerkt door MaikelT op 10 sep 2017 16:27

Ik heb me via Snowsports Nederland ingeschreven voor de anwarter opleiding in het Pitztal van 3-11 tot 13-11. Als je die opleiding ook besluit te gaan doen kunnen we kijken of we eventueel samen kunnen carpoolen.

Hi, mijn skimaatje Pedro en ik hebben ons al ingeschreven voor 26 okt - 5 nov. Ook via SBSSV.

@Otto V die heb ik ook voorbij zien komen, ik heb je even een berichtje gestuurd.
@jochemgerrits, mijn voorkeur gaat uit naar Tiroler verband omdat ik ook in Tirol wil gaan werken, maar goed om te weten, ik zal me eens verder verdiepen in die opleiding (kitzsteinhorn geloof ik?))

Wellicht is het Vorarlberger Skilehrerverband (VSLV) ook een idee, top opleiders!
http://skischulen.at/
Mogelijk in combinatie met deze vacature;
https://www.wintersport.nl/forum/topic/74195

@jochemgerrits Ik ga me waarschijnlijk ook inschrijven voor die week bij SBSSV. Je mag me contacten via sander@van-mil.nl om eventueel te carpoolen etc.

hi @sandervanmil. Leuk! Ik ga met mijn skimaatje, dus ff overleggen.

Ik ben van plan om begin januari te vertrekken naar Oostenrijk om daar les te gaan geven.
Ik ben 27 jaar en werk nu een aantal jaar als docent lichamelijke opvoeding. Ik wil eerst mijn Anwarter halen en daarna ergens aan de slag. Momenteel ben ik bezig met uitzoeken waar ik het liefste heen wil.

Als er nog iemand is die in 2018 wilt gaan, stuur me even een berichtje zodat we mogelijk dingen samen uit kunnen zoeken.
Email: bart_vander_horst@hotmail.com

Plaats een reactie