reisgenoten naar Andorra

wie heeft er zin in een weekje skiën/boarden in Andorra ? We vertrekken met een klein groepje ouderen op vrijdag 2 maart 2018 met de bus.
Graag willen wij nieuwe mensen uitnodigen om een keer aan te sluiten met ons. We maken vooral tochten met op zijn tijd een bakkie.
We zitten in het gebied Grandvalira met inmiddels 215 km. aan piste. Stuur een mail voor meer info. Groet, Bep.

Wie zijn ‘we’? Wat meer info over wat voor groep het is, hoe jullie je reis verder voor je zien etc. gaat je denk ik meer reacties opleveren.

Graag had ik meer info ik ben 73 jaar heb 40 jaar ski en snowboarders gegeven en kom uit antwerpen

We, zijn enkele 40 en vooral 60 plussers die elke dag tochten maken in een gemoedelijke sfeer waarbij iedereen op elkander wacht. Na de skidag drinken we een goede borrel op de
goede afloop. We zitten in Encamp bij skigebied Grandvalira en een 70 plusser heeft een gratis skipas op vertoon paspoort bij de Funnycamp. ( gondel )
Bep.

*bericht bewerkt door moderator op 18 sep 2017 21:36

graag had ik meegegaan, een drankje als apres ski kan er bij mij ook steeds in

Bertus, mijn email adres is rolandschamps@gmail.com, ik wacht nog steeds op de info voor Andorra, laat maar iets weten,

Plaats een reactie