wie gaat mee in december?

Wie gaat er mee skiën in december?

  • in december, maar buiten de kerst en kerstvakantie
  • liefst met een groep van 6 tot 10 mensen
  • leeftijd 40 tot 65 ongeveer (ik ben zelf 50)
  • voorkeur voor rustige en niet al te grote skigebieden
  • voorkeur voor hotel met (ook) 1 persoonskamers
  • budget, maar wel comfort (eigen kamer, eigen douche)
  • een beetje après ski is leuk, maar wat mij betreft kan dat ook in het hotel zelf
  • ik ben zelf niet single, maar mijn man skiet niet (en gaat niet mee)
  • met zijn allen eten en borrel, skiën in 1 groep of in 2 of eventueel 3 (afhankelijk van wensen en niveau)
  • ik zelf heb 5 x geskied en doe alle rode pistes
  • ben geen fan van lange afstanden / safari’s maar voor 1 of 2 keer vind ik het leuk om mee te gaan
  • verder: vrijheid blijheid, maar wel zorg voor elkaar en afstemmen

Ik heb bij singlereizen gekeken, maar deze zijn erg duur en bovendien al bijna vol in december, dus laten we kijken of we het zelf kunnen organiseren!

Wie wordt hier enthousiast van en / of heeft nog andere ideeën of wensen? Ik ben benieuwd?

*bericht bewerkt door saskia66 op 27 sep 2017 17:40

Leuk idee en verleidelijk, maar ik heb geen vakantie dagen meer en bovendien wil ik eerst afwachten wat de sneeuw gaat doen in december. Buiten het seizoen moet je makkelijk last minute kunnen boeken. Als het weer meezit ga ik nog wel een paar dagen misschien.

Klinkt leuk. Ik kan de week voor kerst. Heb je al meer reacties? Begin januari kan wat mij betreft ook.

*bericht bewerkt door DrPhil op 30 sep 2017 18:32

Hoi Saskia,
Leuk! Spreekt me helemaal aan. Alles wat je noemt geldt voor mij ook, behalve het aantal jaren dat ik ski (ca 30) en de lange tochten maken (vind ik wel leuk).
Ben benieuwd of je al meer reacties hebt ontvangen?

Hoi Maarten, Phil en Skidia,

Dank voor jullie reacties! Helaas valt het aantal reacties een beetje tegen, dus ik denk niet dat het gaat lukken om een groepje van 6 tot 10 mensen te vinden. Ik ga dus toch maar op zoek naar een georganiseerde wintersportgroep. Wie weet lukt het volgend jaar beter :-)

Fijne winter allemaal!

Hoi Maarten, Phil en Skidia,

Dank voor jullie reacties! Helaas valt het aantal reacties een beetje tegen, dus ik denk niet dat het gaat lukken om een groepje van 6 tot 10 mensen te vinden. Ik ga dus toch maar op zoek naar een georganiseerde wintersportgroep. Wie weet lukt het volgend jaar beter :-)

Fijne winter allemaal!

saskia66 op 2 okt 2017 14:10

ik denk dat je nog een beetje vroeg in het jaar bent. en je echt last minute moet zijn… als je plan hebt en er ligt sneeuw krijg je vast wel wat mensen mee? ( voor deze periode)

*bericht bewerkt door miepmiep op 03 okt 2017 15:33

Dank je wel miepmiep, Maarten zei geloof ik ook al zoiets, maar nu snap ik het pas, december is niet zo sneeuwzeker natuurlijk.

Dank je wel miepmiep, Maarten zei geloof ik ook al zoiets, maar nu snap ik het pas, december is niet zo sneeuwzeker natuurlijk.

saskia66 op 3 okt 2017 19:18

ik weet niet of je aan december gebonden bent anders je in januari of maart gaan… wij hebben al geboekt en kan echt niet nog een extra week weg hier… zie namelijk ook dat er een oproepje is in januari 3vl… zie hier op het forum

*bericht bewerkt door miepmiep op 03 okt 2017 22:02

Saskia, onze wensen komen volledig overeen. Dit jaar gaat het voor mij niet lukken, maar voor volgend jaar (en volgend seizoen) lijkt het mij een geweldig idee!

Hallo Saskia,

Zojuist een promotie op de kop getikt. 5 skidagen met vertrek zaterdagavond (16/12) tot vrijdagmorgen…450 euro All In. We zijn voorlopig met 4 man. Ik (56j), Kristof(45j), Roland(72 jaar) en Marc(61 jaar).Aanbieding nu nog 2 dagen geldig. Zie link.
https://www.outspot.be/nl/All-inclusive-short-of-midweekski-…

Grts,
Peter

Peter Hertegonne

Plaats een reactie