Wie gaat er in januari mee met 4 enthousiaste en ervaren skiers naar L3V?

Wij, 4 enthousiaste en ervaren skiers, zoeken nog een paar mannen of vrouwen om de groep te complementeren. Een groep van 6 - 8 personen lijkt ons namelijk ideaal. Wij zijn 2 vrouwen en 2 mannen in de leeftijd van 38 - 49 en hebben elkaar op dit forum ontmoet.
Het idee is om in januari (vertrek 13 of 20 jan) naar Les Trois Vallees (les Menuires?) te gaan. Overnachten in een (nog te boeken) chalet of appartement en het vervoer onderling te regelen. Wie gaat ermee?

Hallo Marco,

Wij vertrekken waarschijnlijk ook die periode naar Les Menuires . Ook vertrek 13/01 of 20/01. We wonen Oost Vlaanderen ( België) en we zijn met 4 mannen 46-56 jaar oud. Mogelijk kommen er nog mensen bij. Ik zal in een later stadium een oproepje plaatsen. Waar wonen jullie ?

Grts,
Peter

Peter Hertegonne

Hallo Peter,

Misschien kunnen we wat combineren. Wij wonen allemaal in de regio Rotterdam / Den Haag.

Groet,

Marco

Dat wordt gezellig. Wij zitten er van 13 jan tot 27 jan.

Mocht je nog een locatie zoeken doe dan ff pm. Ik heb het telefoonnummer van de beheerder van veel particuliere app. In de rustige wijk Fontanettes in LM.

Mocht je nog een locatie zoeken doe dan ff pm. Ik heb het telefoonnummer van de beheerder van veel particuliere app. In de rustige wijk Fontanettes in LM.

SPAM op 5 okt 2017 21:07

Stttttttt, hou dat toch stil @SPAM!
Het moet wel rustig blijven! 😉

Winter is coming

Ok dan zeg ik niks😀

Als naar les menuires afzak rond die periode laat ik zeker iets weten. Ik heb trouwens nu al een reisje geboekt naar les trois vallées aan 450 euro all in bij Ski World vertrek 16/012/2017.
https://www.outspot.be/nl/All-inclusive-short-of-midweekski-…

Grts,
Peter

Peter Hertegonne

Hoi Marco,

Ik zou misschien ook mee willen! Eigenlijk was ik dit jaar niet van plan om een tweede keer te gaan, maar als ik dit allemaal lees, lijkt het mij toch wel erg leuk! Ik ben 46 en een ervaren skiër. Woon nabij leiden. Ik was met peter007 in gesprek over hun reis in december, en via hem zag ik deze oproep.

Ik ben er dus nog niet helemaal zeker van, maar hoor graag meer details.

Groeten Astrid

Hoi Astrid,
Leuk dat je interesse hebt! Zoals geschreven zijn we met z’n 4-en nu. 2 vrouwen en 2 mannen in de leeftijd van 38 - 49. We zijn met elkaar in contact gekomen via dit forum. Een groep van 6 tot 8 personen lijkt ons ideaal. We zijn allen ervaren skiers en vinden het heerlijk om lekker te skieen. Apres ski is niet echt ons ding. Wel 's avonds gezellig een biertje / wijntje “thuis”
Eten in chalet / app maar af en toe uit eten ook geen probleem. Qua budget niet de hoofdprijs, een gezellige week skieen staat voorop!

Hoi Marco,

Dat klinkt helemaal goed! Zo wil ik ook mijn skivakantie hebben! Wat ik eerder al zei, ik weet nog niet of ik ook echt mee ga. Moet even kijken of ik dan vrij kan krijgen, en ook even met het thuisfront overleggen. Ik ben gescheiden en heb 2 dochters, die vinden het niet zo leuk als ik weg ga. Maar ik ga er serieus over nadenken. Ik laat het snel weten!

Hoi Astrid, ik stuur je straks even een pb.
Gr. Marco

De datum is 20 januari geworden. We zijn met z’n 4-en.De verhouding man vrouw is nogal scheef Zijn er nog mannen die zin hebben om mee te gaan?

Te veel vrouwen op je dak Maro. Ik wou dat wij je konden verlossen, maar door onvoorziene omstandigheden ben ik genoodzaakt op 13/01 te vertrekken. Jammer, anders hadden we een mooie bende gehad. 😢

Peter Hertegonne

Heb alle berichten een paar keer (terug)gelezen. Wat me tot een reactie brengt is antwoord op de vraag waarom bij een groep van 2 mannen en 2 vrouwen sprake is van een scheve verhouding. Ik ben zelf vanaf 20 januari eveneens in Les Menuires. Ik ben met mijn vrouw en schoonzus, die beiden niet skien maar wel veel wandelen en zoveel mogelijk met daartoe geschikte liften de uiteinden van Trois Vallees proberen te bereiken. Doen we overigens al een aantal jaren. Skien doe ik dus alleen met op gezette tijden een afspraakje ergens onderweg. Alleen heeft ook zo zijn voordelen.
's Morgens hoef ik op niemand te wachten, onderweg krijg je automatisch wel de nodige contacten. Contacten in diverse talen vindt ik sowieso erg interessant. Wellicht tref ik jullie nog ergens.
Blijft mijn vraag over jullie scheve verhouding.

Hen48

Dag Hulst,

Tot nu toe zijn we maar met 1 man en 3 vrouwen. De verhouding is dus wat veranderd. Wie weet treffen we elkaar dus op de piste!

Groeten, Astrid

Hoi Marco,
Ervaren skiër op zoek naar een leuke groep mensen voor in januari. Man 37 jaar uit Brabant. Ik lees graag meer informatie in een PM

wij zijn inmiddels met zijn 8-en en chalet is (bijna) geboekt en is vol. Bedankt voor alle reacties.

Dag Marco, ik.zou mogelijk ook belangstelling hebben. Maar als ik het goed lees zitten jullie vol.
Mocht er nog een plekje vrij komen, je mag me berichten. Ik zou graag begon.januari gaan dus zoek ook verder.
Gerda

hallo Gerda, er is inmiddels iemand afgevallen en is er dus een plekje over. We zijn nu met z’n 7-en 4 vrouwen en 3 mannen. We hebben een app in les menuires geboekt voor 20 jan. Indien je belangstelling hebt stuur mij even een pb.

Dag allemaal, ik heb veel zin om met jullie mee te gaan. Ga morgen op werk vrije dagen zien te regelen. Wat is exacte datum vertrek en thuiskomst?
Gerda

Waarschijnlijk 19-1 vertrek, en 27 of 28-1 aankomst NL. Leuk als je mee gaat Gerda!

Dag Cindy en de rest. Weet even niet op welk bericht ik moet reageren. Ik wil graag mee. Heb al contact gehad met Astrid en Marco deze week. Heb nog een aantal vragen, bij wie kan ik die in pb stellen.

hoi Gerda, Leuk dat je mee wil / gaat. Stuur maar naar mij. Waar nodig sluit ik wel kort met de anderen. Gr. Marco

Hai Marco,
Ik ben ook opzoek naar een wintersportreis. Klinkt leuk wat jullie ondernemen. Is er nog plaast??

helaas zitten we vol.

gr. Marco

Mocht er n plekje vrijkomen ;) PM maar ;)

Jammer dat jullie vol zitten…
Mocht er nog een plekje vrij komen, dan hou ik mezelf aanbevolen…

Plaats een reactie