Wat is jou opgevallen?

Gewoon iets grappigs dat mij opvalt…

Bij Snowleader (een Franse website), krijg je naast gratis verzending ook gratis Reblochon??? Rare jongens, die Fransen…

null

*bericht bewerkt door GiGi op 10 okt 2017 18:28

Dat wil ik wel eens proberen

echte mannen lopen naar boven,

zou beter omgekeerd zijn… kaasje kopen gratis ski/board

Is dat om de kenmerkende geur van stinkende skischoenen alvast toe te voegen?

Born to Ride

Nee, ik denk dat het een pervers masochistische vorm van imperialisme is… Of ze raken in eigen land het spul aan de straatstenen niet kwijt. Dat kan ook.

Ik vind het wel leuk ;-) Ik ben dan ook een halve Fransman. Dit is volgens mij echt een ‘knipoog’ kadootje. Neem het ook van hen niet te serieus @GiGi

Zo te zien moet je wel twee paar ski’s kopen om een beetje tartiflette te kunnen maken ;-)

Click. Click. Peace

Ik vind het wel leuk ;-) Ik ben dan ook een halve Fransman. Dit is volgens mij echt een ‘knipoog’ kadootje. Neem het ook van hen niet te serieus @GiGi

Zo te zien moet je wel twee paar ski’s kopen om een beetje tartiflette te kunnen maken ;-)

Rogier op 10 okt 2017 19:49

Ik neem Fransen nooit serieus ;) No worries. Het staat niet voor niks in de Stube…

Er zijn vast nog meer rare foto’s, slechte (en daardoor hilarische) vertalingen, etc. Kom maar door.

Heb plotseling een paar ski’s nodig

Niks mis met een goede (gratis) reblochon!

Mr. Slow

Gaat de mysterieuze wintersporter die zijn peper en zout kleurige Toyota Aygo altijd op parkeerplek 200 in de garage zet niet meer op wintersport dat hij de enorme sticker van z’n auto af heeft gehaald, of is zijn sponsorcontract afgelopen 🤔

Dat is weer eens iets anders dan een gratis sticker of ballonnetje ;)

Plaats een reactie