Action camera

Zit nu in de VS en gebruik de Xiaomi en de Smooth met volle tevredenheid. Bij slecht weer gaat de camera in de case en deze is waterdicht.

May the ski force be with you !!

Dank voor jullie reacties. Heb toch besloten om voor de gopro 6 te gaan incl fy g5. Dan maar wat extra werken de komende tijd :)

Ik heb niks met actioncams, maar ik vind de beelden van de gopro 6 indrukwekkend. Goede keus.

*bericht bewerkt door DrPhil op 25 okt 2017 09:29

Dank voor jullie reacties. Heb toch besloten om voor de gopro 6 te gaan incl fy g5. Dan maar wat extra werken de komende tijd :)

stan1 op 25 okt 2017 09:26

Zeker goede keuze, daar ga je veel plezier aan beleven! Nu nog een macbook pro van +2000€ voor te editten? xD

*bericht bewerkt door Juul op 25 okt 2017 11:41

@Juul ik zal het eens overwegen xD
Heb je trouwens nog wat gehoord van die gimbal die je bij eglobal had besteld? Denk dat ik hem toch gewoon via amazon of Nederlandse site ga bestellen. Vertrouw die van eglobal niet echt

Ghehe 😅 ik heb nog wel af en toe wat mailtjes gehad dat de status gewijzigd was. Hij zou onderweg moeten zijn maar volgens mij nog niet in nederland. Maar er stond 6 tot 8 dagen voor, en ik heb hem afgelopen zondag besteld, dus ik maak me nog geen zorgen. Ik heb hem wel bewust met de creditcard betaald, dan heb je nog iets van verzekering.

@Juul, kun je je geld terugvragen dan als het fout gaat? Zelfde als met Paypal. Paypal beweert dat ze een soort van kopersgarantie hebben, maar lees toch van veel mensen dat ze gezeik kregen met geen geleverde producten en geld weg e.d. Laat me anders maar weten als je hem binnen hebt, misschien dat ik dan toch overtuigd ben hem wel via eglobal te bestellen. Scheelt toch wel weer 70 euro

Ja dat schijnt wel zo te zijn, al heb ik het nog nooit gebruikt. Is dat niet ook die radioreclame van nu, van die man die een laptop bestelde en een telefoonboek geleverd kreeg? :) deze zomer is mijn creditcard wel geskimd in indonesie, maar dat heb ik netjes teruggekregen. We zullen zien, als ik hem heb laat ik het weten!

update van eglobal: hij is overgedragen aan dpd en zou morgen geleverd moeten worden. tussen 06:00 en 22:00… zo kan ik ook een afspraak maken xD

Nice, ik ga hem vanavond ook bestellen. Paypal en verzekerde levering geven me toch genoeg vertrouwen om de gok te wagen. Scheelt 70 euro namelijk!! De gopro 6 is vandaag al gearriveerd, mooi ding :)

Nu alleen nog maar wachten tot december :) :)

De mijne is binnen 😊 en hij doet het ook. Van mij geen slechte reviews voor eglobal dus. Wel nog even uitzoeken hoe hij precies werkt enzo, maar dat komt vanzelf

De mijne is binnen 😊 en hij doet het ook. Van mij geen slechte reviews voor eglobal dus. Wel nog even uitzoeken hoe hij precies werkt enzo, maar dat komt vanzelf

Juul op 27 okt 2017 19:51

Ik kon het ook niet laten en heb hem vandaag al binnen gekregen. Nu twee keer besteld bij Eglobal, alleen maar goede ervaringen. En wat een top apparaat, die gimbal! Binnenkort eens proberen om hem op m’n mountainbike te monteren.

Plaats een reactie