Les Trois Vallées 13/01/2018 : Skimaten gezocht

Beste Wintersporters,

Wij vertrekken op 13/01/2018 opnieuw naar Les Trois Vallées. Onze bende bestaat uit 4 mannen (46, 47, 56 en 58 jaar). We zijn allemaal gevorderde skiërs. De luxe chalet in les Clarines les Menuires is al geboekt. 5 kamer appartement van ongeveer 95 M². De bedoeling is om 3 tot viermaal in de chalet te eten en ook om eens te gaan eten. Natuurlijk is iedereen vrij te doen en te laten wat hij wil. Hoofdzaak is skiën, en eens een aprés ski meenemen behoort ook tot de mogelijkheden, maar is geen must. We nemen genoeg drank en eten mee van de thuisbasis. Wij zouden graag onze bende uitbreiden met min 2 en max 4 mensen, bij voorkeur gevorderde skiërs. Als je op de bijhorende link klikt, krijg je een idee van Les clarines. De prijs met 6 mensen komt op 545 euro de man, ski pas van 300 euro voor het hele gebied(meer dan 600km pistes) inbegrepen. We beschikken over 2 wagens met winterbanden.

http://www.cgh-residences.com/hiver/residences/les-clarines-…

Groetjes,
Peter

Peter Hertegonne

Ter ondersteuning voor jullie. Het is een prachtig ski in/ski out complex. Rustig gelegen met een mooi zwembad met toebehoren.
Ik heb er geboekt voor 20 januari en dat voor de 7e of 8e keer (ben de tel kwijt). Het ligt vlak onder het altijd gezellige centrum Croisette, waar je ook snel met de personenlift geen kunt tot 's avonds laat. Voor de minder getalenteerde skiërs overigens ook met ski’s bij te gebruiken. Normaal ski je vanaf de complex (100 m. vanuit de skikelder) naar een lager gelegen lift, waarmee je weer richting Croisette kunt. Succes en plezier verzekerd.

Hen48

Hey Hulst,

Bedankt voor je berichtje. Wij zijn er 2 jaar geleden ook geweest en zoals je zegt is het een prima locatie voorzien van de nodige luxe.

Peter Hertegonne

Hallo. Ik ben al 2x met de groep mee geweest. Het viel goed mee en ik zie een 3e keer zeker zitten. Ikzelf ben een eerder rustigere (tragere) skiër die van blauw en een beetje rood houd. Ik ben minder “fanatiek” dan de rest van de groep.

OPROEP : zijn er geen rustigere blauwe piste skiërs die zich bij de groep willen aansluiten ?

Wim, 49 jaar

PS : Les Clarines is een aanrader !

Beste wintersporters,

Onze bende bevat nu 6 man tussen de 44 en 56 jaar oud. 5 Vlamingen en 1 Nederlander. Zondag 26/11 doen we een meet and greet in Landgraaf. We hebben nog plaats voor 2 max 3 man in de chalet. Als mensen zich geroepen voelen om mee te gaan op reis en/of de verre verplaatsing naar de indoorpiste in Landgraaf zien zitten, laat maar horen.

Grts,
De bende

*bericht bewerkt door Peter007 op 07 nov 2017 20:04

Peter Hertegonne

Hoi Peter,
Ik zoek nog groep om me bij aan te sluiten. Met mijn leeftijd en ski ervaring zou ik goed in jullie groep passen. Is er nog plaats?

Berry

Mijn naam is Jos. Ik ben een man van 68 jaar en woon in Breda. Ik ski momenteel zo’n kleine 10 jaar. Ik ben sportief en mijn niveau is dat van een beginneling ruimschoots voorbij. Pistes: blauw, groen , rood gaan prima; de zwarte zoek ik minder snel op. Ik ben gevorderd, ski wel rustig, maar wil graag hele dagen op de piste skiënd doorbrengen. Mijn vrouw skiet niet en wil ook niet meer mee. Daarom zoek ik een groepje. Ik ben een sociale skiër en houd ook van gezelligheid, maar het skiën staat voorop.

@BerryK, @epjm , bedankt voor jullie interesse. Jos heeft genoeg info gegeven van zichzelf. Waar woon jij Berry en wat is je ski niveau en leeftijd ? En lukt het om naar Landgraaf te komen op 26/11 ?

Grts,
De Bende

Peter Hertegonne

Hai Peter,

Mogen er ook vrouwen mee?

Groetjes,
Cora

Hoi Peter,
Ik zoek nog groep om me bij aan te sluiten. Met mijn leeftijd en ski ervaring zou ik goed in jullie groep passen. Is er nog plaats?

Berry

Hallo Berry,

Ik had je iets gevraagd. Je mag mij ook antwoorden via een PB hoor. En ja, er is nog plaats, maar er zijn meerdere kandidaten dan dat er plaats is. Uit ervaring weet ik echter dat dit vlug kan veranderen.

Peter

Peter Hertegonne

Hoi Peter,

Ik ben 56 jaar, woon in Arnhem en ski al 25 jaar. Mijn niveau is redelijk hoog, ik graag de rode pistes maar zeker ook de zwarte. De blauwe piste skie het liefst op snelheid. Ik wil me graag bij een groep aansluiten omdat mijn vriendin niet skiet en dus ook niet mee wil naar de wintersport.
Zo als je leest woon ik in Arnhem en ben fan van Vitesse, wat een vader zoon uitje is. Op de 26 ste spelen tegen Den Haag en daar ben ik graag bij, lukt het niet om ook in Landgraaf te zijn.

Hallo Berry,

Ja, begrijpelijk dat je niet weg kan de 26ste. En met je ski ervaring en leeftijd pas je inderdaad goed bij onze groep. We zijn nu wel met 7 man en er is nog 1 oude ski makker van mij die nog een beetje uitstel heeft gevraagd om te beslissen ( verlof krijgen en vrouw overtuigen). Ik hou je zeker op de hoogte. Mochten er zich nog mensen aanmelden, dan is er zeker geen probleem, want er is nog 1 app. vrij in hetzelfde complex (Les Clarines Les Menuires)waar wij zitten. Ruim en luxe verblijf van 60 m² met 2 slaapkamers en bij bezetting met 4, ongeveer dezelfde prijs die wij betalen.

Groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Hoi Peter,

Klinkt goed! Hou me op de hoogte want ik heb er echt zin in, zeker met een groep in dat gebied.

Groeten
Berry

Ik melde mij afgelopen zondag aan als liefhebber om mee te gaan. Ik had echter nog andere ijzers in het vuur liggen.

Ik laat even weten dat ik bij jullie groep afhaak en met een andere groep meega. daarmee valt er meteen een plaatsje open voor een nieuwe kanshebber.
Veel plezier en skigenoegen
groetjes Jos

Geen probleem Jos en bedankt om het te melden. ik wens je ook een goede ski vakantie toe.

Groeten,
Peter

Peter Hertegonne

@Berryk mijn oude ski makker gaat niet mee. Dus is er zeker ogen plaats. We beschikken nu ook over 3 wagens met winterbanden. Dus nu nog enkel bevestigen.

Grts,
De Bende

Peter Hertegonne

Hé Peter (De Bende),

Ik ga graag mee, hierbij mijn bevestiging!👍

Groeten
Berry

Hallo Berry,

Staat genoteerd.

Groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Hallo Berry,

De meet and greet in Landgraaf was een voltreffer. De 2 nieuwe gezichten zijn heel ervaren skiërs, zeker je landgenoot Rob. Ik heb 2 maanden geleden een voorschot betaald en ik ga nu definitief boeken. Ik heb wel je gegevens nodig. Die kan je opsturen naar jalabert@telenet.be

grts,
Peter

Peter Hertegonne

Plaats een reactie