Bestemming wijzigen in de app

Het lukt me niet om de bestemming van afgelopen winter te wijzigen in de nieuwe bestemming. Lukt het bij jullie wel?

Bestaat die app nog steeds dan? Ding wordt toch al een eeuwigheid niet meer ondersteund?

De app is al enige tijd uit de running @TonWisman . Op de homepage van deze site is het sindsdien gemakkelijk je favoriete bestemming toe te voegen/wijzigen!

Lekker bijdehand van mij😒, thanks Guys.

De app is al enige tijd uit de running @TonWisman . Op de homepage van deze site is het sindsdien gemakkelijk je favoriete bestemming toe te voegen/wijzigen!

Rene op 13 nov 2017 18:17

Helaas, maar via de site zelf is het ook niet (meer?) mogelijk om een nieuw gebied toe te voegen aan mijn eigen skigebieden. het invulveld voor de “Bestemming” laat niets zien, anders dan wat ik zelf intyp, en wat ik ook invoer, bij opslaan komt altijd de melding:

“Geen bestemming geselecteerd”

Dat komt omdat het invoerveld niet automatisch opzoekt en aanvult wat er ingetypt wordt. Dit is met verschillende browsers (Chrome en Firefox) geprobeerd, zonder resultaat.

Lukte zo bij mij wel…

Lukte zo bij mij wel…

TonWisman op 13 nov 2017 18:58

Mooi zo ;) Maar bij mij lukt het helaas niet. Ik heb het nu geprobeerd op 2 verschillende browsers (nieuwste versies van Chrome, Firefox), en op 2 verschillende systemen (Windows10 en Mac OSX Sierra), zelfs met alle add-ons uitgeschakeld.

Niets helpt.

Bij het invullen van onzin komt nog wel de drop-down “Niets gevonden”, maar geen matches met bekende skigebieden.
@Rene: ik kan zo niet veel anders meer bedenken dan dat het wellicht toch in de site kan zitten, zou je dit kunnen laten onderzoeken?

@Hindrik @Rene Zelf ook even getest, en de zoekfunctie/selectiefunctie voor de favoriete gebieden lijkt niet te werken.

Ik zie inderdaad dat er wat mis lijkt te gaan! Dank voor het melden, we gaan er naar kijken :)

Deze bug had ik ook al gevonden, maar dacht dat het tijdelijk zou zijn dus niet gemeld. Ook kan ik op mobiel niet mijn profiel wijzigen. Er staat rechtsboven niet “Quick” in het blauw, dan wel “login”.

Mr. Slow

Foto klikken —> menu icon linkerzijde —> instellingen @Quick

I can stick uphill ice, on my saucer...

Heb helaas dat menu icon niet…

Mr. Slow

@Rene: Het lijkt erop dat het euvel gevonden en opgelost is! Ik heb zojuist weer met succes een bestemming kunnen toevoegen aan mijn skigebieden ;)

Dank voor het doorgeven!

Plaats een reactie