achter de schermen bij RTL snowmagazine

Kennen jullie deze al? :D

Dienten Die Alte schule

Kijk niet naar dit programma. Vind het echt tenenkrommend en heeft weinig met wintersport te maken.

Mr. Slow

@Quick, dat is erg jammer dat je dat zegt. Er worden altijd hele goede producten aangeprezen. Ik heb altijd warme voeten door de Falke sokken, warme handen door Reusch handschoenen. Ik heb nooit last van glijdende banden door de speciale Audi winterbanden met bijpassende tassen. Wat een geweldig programma is het ook!

A winter without powder isn't a winter!

Hahaha ;)

Mr. Slow

Mooie val hoor, gevalletje te veel op de binnenski lijkt me zo :)

Overigens heb ik persoonlijk niet zo veel problemen met wat reclame en kijk die 20 - 25 minuten met veel plezier. Veel belangrijkers heb ik toch niet te doen zondag einde van de middag. ;)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Is die trip naar het ziekenhuis ook met gasten die daar elk jaar komen en het op hun duimpje kennen?

Ik vind het maar een knullige val. Die Sander kan toch best aardig skiën, meen ik?

@DrPhil dat denken alle Nederlanders dat ze aardig kunnen skien :P

Haha, ja dat is zo. Maar ik bedoelde meer: het lijkt een typische beginnersval.
Zijn bergski lijkt te snijden in de sneeuw en te blijven haken.
PS. Heb je het nog gevraagd aan die Rossignol-man?

*bericht bewerkt door DrPhil op 20 nov 2017 16:34

Haha, ja dat is zo. Maar ik bedoelde meer: het lijkt een typische beginnersval.
Zijn bergski lijkt te snijden in de sneeuw en te blijven haken.
PS. Heb je het nog gevraagd aan die Rossignol-man?

DrPhil op 20 nov 2017 16:27

Het blijft op elk niveau een uitdaging om goed op de dal ski te blijven hoor ;)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Zeker @shane, ik heb ook regelmatig het gewicht op mijn bergski. Maar dan schuif ik rustig onderuit. Zijn bergski snijdt echt weg van hem en blijft haken.

*bericht bewerkt door DrPhil op 20 nov 2017 17:02

Ach weetje he, als je nooit valt daag jezelf ook niet uit om te verbeteren :) Exact, zijn ski pakt grip aan de verkeerde kant…

Het is een klassieke beginnersval 😛.

Bochtinitiatie vanuit het bovenlichaam i.p.v. uit de voeten (gaan hangen om de bocht in te zetten), gewicht komt teveel op binnenski, buitenski glijdt weg (je ziet mooi het gestrekt been), binnenski grijpt aan omdat het gewicht er vol op komt, skiër verwacht dit niet en gaat over de binnenski, binnenski wisselt kant en entertainment verzekerd voor de rest van de piste.

Dat de verkeerde kant van de binnenski grijpt is niet de oorzaak van de val, het is het gevolg van een hoop voorgaande fouten.

Dat is wel een behoorlijk pijnlijke manier om onderuit te gaan als je een beetje snelheid hebt…

Tis wel een mooi plaatje.

null

Worden ze nu ook al gesponsord door het ziekenhuis?

Hij komt toch aardig op zijn rug terecht en vangt zich niet direct met zijn handen op, zo lijkt het.
Draait zijn arm/hand daarna door op de harde sneeuw, waardoor die uiteindelijk in het gips moet?

Bij eerste val (voor de lancering) vangt hij op met zijn rechterhand. Daar gaat het mis.

Worden ze nu ook al gesponsord door het ziekenhuis?

Arjen2 op 20 nov 2017 18:46

‘Jullie dachten natuurlijk dat ik per ongeluk viel? Dat is niet waar. Ik viel om jullie te laten zien hoe mooi dit gips is en hoe handig het is, je hoeft immers je eigen skistok niet meer vast te houden. Hiervoor wordt het gips precies op maat gemaakt bij dit ziekenhuis.’

A winter without powder isn't a winter!

Je had een winner @Joostw. De kracht is het daarbij laten 😜.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Klassieke beginnersval? Haha. Misschien moet ik me dan toch maar eens op een stoeltje langs een typische beginnersafdaling posteren. 😜
Ik gun absoluut niemand letsel, maar het ziet er natuurlijk wel vermakelijk uit.

*bericht bewerkt door Shane op 20 nov 2017 20:02

I can stick uphill ice, on my saucer...

Leuk, kan zo in de plaats van Voor de schermen!

Duurt ook even lang als het originele programma, als je de reclame weglaat.

Fun Lovin' Skier

Wat een negativiteit. Ja er is veel reclame (de schoorsteen moet roken) maar ik vind het prima zondagmiddag vermaak als wintersport liefhebber. Als je een magazine doorbladert is ook de helft reclame, en de naam zegt het al: Snow Magazine.

Over de val: Ik ben blij dat velen hier altijd heel professioneel uitziend op een diep zwarte piste hun benen en of handen breken :)

Let it snow!

Ach zonder de reclame bestond et programma niet (meer), maar is niet meer zo erg als de afgelopen jaren. Reclame in een programma is pas ergelijk bij het tuinprogramma van Rob Verlinden, dan vind ik het bij RTL Snowmagazine nog mee vallen. Ik vind Off Piste tenenkrommend, vooral de presentratrice.

Om er in te komen kijk ik met plezier naar Snow Magazine, de beelden en de sfeer van de wintersport. En de reclame ach dat hoort er bij.

Snowmagazine is geen journalistiek topprogramma maar ik vind het toch leuk om op zondagmiddag even te kijken. Maar ik vind de webcams op de Vlaamse tv ook leuk om te kijken. Het is toch een beetje voorpret.

Ik vind dat de presentator Sander behoorlijk goed kan skieen. Ik denk dat hij beter skiet dan de gemiddelde Nederlandse vakantie-skier. Of in ieder geval minstens net zo goed.

Een val ziet er bijna altijd stom uit. Ook in het World Cup circuit zie je bij de slalom wel eens knullige vallen. Maar dat wil nog niet zeggen dat die gasten niet kunnen skieen.

Iedereen heeft er een mening over maar ze kijken wel allemaal, weten zelfs nauwgezet welke reclames :D En idd @Zenith Sander kan goed skiën hoor heb dat zelf gezien, misschien de kift dat hij zo’n leuke job heeft in de sneeuw ;)
Ik vindt het ook gewoon leuk om beelden uit de sneeuw te zien, en die vlog filmpjes zijn gewoon extra, leuk om even te kijken en niet te bekritiseren.

Dienten Die Alte schule

Natuurlijk kan Sander best leuk skien, maar we hebben hier natuurlijk wel een paar echte supersterren rondlopen @Elly3 😉

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie