Wintersport Inside

Paardelul , shit ik ben te laat

Elly3 op 22 nov 2017 19:59

Toch rijst bij mij de vraag is het nu paardelul of paardenlul. Enerzijds is het een versteende samenstelling, anderzijds vind je hem waarschijnlijk niet in het groene boekje.

Shane op 22 nov 2017 20:04

het is paardengeslachtsorgaan. Immers is het een edel dier. Echter is het weer geen orgaan. Maar een voortplantingsmechanisme.
Dan zou het dus paardenvoorplantingsmechanisme moeten zijn. Dan heb je weer t issue dat het niet mannelijk of vrouwelijk is. Wellicht is dan Paardenfallus een juiste benaming?

echte mannen lopen naar boven,

Maar als er niet gevraagd mag worden hoe laat ik met de winterbanden zonder sneeuwval en tegenliggers wel over de Fernpass mag gaan, hoeveel onderbroeken moet ik voor de reis meenemen dan? En is er nog genoeg ruimte voor die zak piepers op het dak?

Daar heb je een punt Martijn. Maar wellicht kunnen we om in het thema te blijven ook het neutralere Riesenschwanz gebruiken…

*bericht bewerkt door Shane op 22 nov 2017 20:28

I can stick uphill ice, on my saucer...

om in de dieren te blijven
capri futuens

May the ski force be with you !!

Je mag het vragen @Marijnt, alleen krijgt @DrPhil hier dan de ruimte om op zijn kenmerkende politiek correcte wijze te reageren…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Daar heb je een punt Martijn. Maar wellicht kunnen we om in het thema te blijven ook het neutralere Riesenschwanz gebruiken…

Shane op 22 nov 2017 20:27

Penis Agrarius Gigantus

May the ski force be with you !!

@marijnt: op de dakdrager mag precies een mud aardappelen. Dat is 70kg. Invoerrechtvrij. Iemand anders op dit forum (ik ben even zijn naam kwijt) kan je precies vertellen hoe lang dat moet koken op die hoogte.

@marijnt: op de dakdrager mag precies een mud aardappelen. Dat is 70kg. Invoerrechtvrij. Iemand anders op dit forum (ik ben even zijn naam kwijt) kan je precies vertellen hoe lang dat moet koken op die hoogte.

DrPhil op 22 nov 2017 20:33

Die had ook een recept voor bloemkool en champagne

echte mannen lopen naar boven,

@evr66, Kom er maar in

echte mannen lopen naar boven,

Eerste gespreksitempje:
Wie verbaast zich ook zo over de 200 euro reisjes inclusief pas?? Ik bedoel het kan niet anders dat Rob Geus hoofdschuddend met de blauwe lamp zou rondlopen en voor minder dan de prijs van een losse skipas lijken me de reviews ook niet veel waard. Immers als het daadwerkelijk een voordeur en een dak heeft is het al een 10 waard, je krijgt immers geld toe. 😉
Overigens bestaat het natuurlijk niet dat de ondernemers daar er een beetje fatsoenlijk aan verdienen, massa of niet.

I can stick uphill ice, on my saucer...

De goedkoopste die ik ooit heb gezien was € 60 boven de skipasprijs. Ik ben benieuwd naar voorbeelden van die goedkoper-dan-skipasreizen.

Andorra, 1 week voor 50 pond

Ben ooit voor 250 euro naar Pra-Loup geweest met de bus (inclusief appartement en skipas)
De bus zat overigens nog niet eens half vol.

May the ski force be with you !!

En toen met kleren aan in je bed gelegen @CJAHulskamp, of geen last van smetvrees 😉

I can stick uphill ice, on my saucer...

Eerste gespreksitempje:
Wie verbaast zich ook zo over de 200 euro reisjes inclusief pas?? Ik bedoel het kan niet anders dat Rob Geus hoofdschuddend met de blauwe lamp zou rondlopen en voor minder dan de prijs van een losse skipas lijken me de reviews ook niet veel waard. Immers als het daadwerkelijk een voordeur en een dak heeft is het al een 10 waard, je krijgt immers geld toe. 😉
Overigens bestaat het natuurlijk niet dat de ondernemers daar er een beetje fatsoenlijk aan verdienen, massa of niet.

Shane op 22 nov 2017 20:49

ik heb daar al een reactie op gegeven…

echte mannen lopen naar boven,

Als je nog geen last had van bronchitis, kreeg je het daar wel

May the ski force be with you !!

Het is trouwens PEG (Penis Enormus Gigantus). En…aardappels op dak die bevriezen en dat is bepaald niet lekker.

Hen48

Het is trouwens PEG (Penis Enormus Gigantus). En…aardappels op dak die bevriezen en dat is bepaald niet lekker.

Hulst op 22 nov 2017 21:00

Dat is dubbel op !!!

May the ski force be with you !!

Maar een Agrarius weet wel meer van aardappelen

May the ski force be with you !!

Maar er zijn altijd nog appartementen die nog smeriger zijn en dat is waar het personeel het seizoen in verblijft. En dat is zomers niet anders

Nieuw beroep? Agrarius.

Hen48

griekse tijd had je ook boeren

May the ski force be with you !!

In een appartementje met opgestapelde bedden in een hokje en gratis bedwantsen grr :(

Dienten Die Alte schule

En als je instant aardappelpuree mee neemt is het niet zo zwaar op je dak

Dienten Die Alte schule

In een appartementje met opgestapelde bedden in een hokje en gratis bedwantsen grr :(

Elly3 op 22 nov 2017 21:10

Klinkt als Franse “Gemütlichkeit”

May the ski force be with you !!

In valtho nog weleens gezien einde seizoen. Kon helaas geen vrij krijgen, maar wilde de reis al boeken zo een skipas met korting te hebben. Vervolgens een fatsoenlijk appartement boeken en het hok dat bij het pakket zat te gebruiken om de snowboards in op te slaan.

Maar belangrijkere vragen: welke sokken heb ik nodig? En beter op de band of in de ijskast les nemen?

Nu wachten op de eerste wijsneus die aankaart dat je boven een bepaalde hoogte geen bedwantsen hebt 😉. Lichaamssappen heb je gelukkig overal.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik zou voor falke gaan Tiny-M

Dienten Die Alte schule

Maar als ze uit hun winterslaap komen en het wordt in je hok meer dan 16 gr omdat de kachel niet uit kan, ja dan wandelen ze toch mooi over je heen.

Dienten Die Alte schule

Hoe is met de baard/rug @Tiny-M ?

May the ski force be with you !!

Plaats een reactie