OTG skibril kind 3 jaar

Hallo

Wij zijn op zoek naar een skibril voor ons zoontje van 3,5 jaar oud. Echter, hij draagt een bril en dit lijkt een moeilijke opdracht. Ofwel past zijn bril niet bij in de goggles (omdat het geen OTG model is?), ofwel is de skibril veel te groot. Als ik zoek op OTG skibril voor kinderen, kom ik modellen tegen die vaak vanaf 6 of 8 jaar zijn.

Iemand die hiermee ervaring heeft?

Alvast bedankt!
Katrien

Indertijd was het instapmodelletje van decathlon goed genoeg voor onze vierjarige met bril.

Dat is nu wel bijna 8 jaar geleden, maar ik kan me niet voorstellen dat het erg veel veranderd is.

Wij hebben deze voor onze zoon 2 jaar terug gekocht. Prima modelletje, her en der nog wel online te verkrijgen: https://www.amazon.com/Bolle-Kids-Boost-Glasses-Goggle/dp/B0…

*bericht bewerkt door 77steve op 26 nov 2017 20:42

De Bolle Kids Boost heb ik ook net tegen gekomen. De Explorer OTG is de opvolger denk ik.

In welke winkel kan je Bolle kopen in België? Ik vind deze alleen bij Coolblue.

Alvast bedankt!

Onze zoon draagt ook een bril en daar bleek een gewone skibril van Lidl gewoon te passen.
Je gaat naar Frankrijk? (gezien je vorige topic) Dan zou ik onderweg langs een Decathlon gaan. Daar zijn er heel veel van in Fr.
Kans is zeer groot dat je daar iets passends vindt.

Dag allemaal
We hebben uiteindelijk twee modelletjes besteld via internet en de Bolle Explorer OTG past perfect!
Bedankt allemaal!

Plaats een reactie