Skimaatje(s) gezocht

Voor komende winter (eind jan) ben ik op zoek naar een skimaatje(s) (M/V- gevorderd) Voor een gezellig low budget weekje. Er zijn veel opties. Jan/febr. Vlot/vrolijk/vrij. Genieten/goed gesprek en apres-ski. Jong van hart, daar gaat het om!

Hallo Hans,

Als het betaalbaar is en inclusief vervoer, dan heb ik wel interesse. Je mag me op de hoogte houden.

De bestemming is voor mij niet zo belangrijk. Ik ben nog niet vaak op wintersport geweest, dus het zal me toch wel bevallen. (wel meer dan 50km piste graag. Ik hou wel van variatie in het uitzicht ;) ).

Ik ben een ver-gevorderde boarder en omdat mijn vrienden bijna allemaal niet skien/boarden ben ik op mezelf aangewezen wat wintersport betreft. En wintersportreizen zijn helaas bijna niet goedkoop voor 1 person te boeken. Helaas. …Dus als er een leuke groep gevormd kan worden, dan zou dat mooi zijn. En anders kan misschien een groep gevormd worden om samen te boeken. Iedereen kan op de piste toch zijn eigen ding doen!

Hou me op de hoogte van de plannen. Ik zag in een ander topic dat je ook voor budgetreizen bent met vervoer. Dat lijkt me een mooie insteek. Je kan beter 2 keer gaan dan 1 keer voor teveel geld!

groeten,

mijn voorkeur ligt bij de periode van ongeveer een week. Dat is gezien de reistijd wat interessanter dan 3-4 dagen.

Groeten,

Frank

Als zeer ervaren single skiër zoek ik een of meer reisgenoten. Het gaat mij vooral om de sportieve kant van het skiën en minder om de gezelligheid. Vanwege de prijzen en de piste-kwaliteit heeft Frankrijk mijn voorkeur. Ik zoek aansluiting bij niet-rokers, wil logeren in een appartement waar zelf onze gezonde maaltijden bereiden. We kunnen vooraf kennis maken en de vakantiedata zijn nog open, als het maar geen hoogseizoen is.

huub@bellemakers.eu
0302934671

Huub

Ha Allen,

Gaan jullie nog weg? Ik zou zelf eventueel komende week kunnen. Dan heb ik vrij en mijn maatjes hebben afgezegd. Ik ben zelf een ervaren boarden en daarnaast heb ik een auto met koffer tot mijn beschikking (vorig jaar met vier personen gegaan). Ik ben een niet roker en idd ook gezond qua eten. Vrij rustig persoon maar wel actief qua boarden.

Hoor het graag!

Beste Sannelise,

Het blijkt best lastig om via het forum concrete afspraken enz te regelen. Interesse is er meestal wel van mensen, maar daarmee houdt het ook gelijjk op is mijn ervaring. Misschien ook wel deels omdat ik weiger whatsapp te gebruiken (voorwaarden staan me niet aan), maar dan zou de groep gewoon via het forum en de mail kunnen overleggen.

Volgens mij is de beste oplossing dat iedereen zelf een leuke aanbieding opzoekt en deze via privebericht (anders is hij misschien door anderen geboekt voordat de groep boekt) aan elkaar door te sturen en te vragen wie er mee willen.

Ik wil nog steeds weg, maar ben afhankelijk van een bus of auto voor vervoer. Daar heb ik dus een tweede persoon voor nodig (alleen boeken kan niet via de busreizen) en ik beschik niet over een (geschikte) auto. Ik kom wel regelmatig leuke lastminutes tegen rond de 280-375 euro voor een week.
Als je wat leuks tegenkomt voor een nette prijs, dan ga ik waarscchijnlijk mee. Ik kan mijn tijd zelf indelen en dus makkelijk een week weg.

Ik weet niet of het relevant is en of het helpt. Er is een uitstekend alternatief voor WhatsApp, maar de mensheid wil er maar niet aan: Signal. Ik gebruik het al tijden, maar helaas in kleine kring omdat iedereen maar blijft roepen dat WA onvermijdelijk is omdat Signal te weinig verspreid is en gebruikt wordt. Tsja, zo verandert er nooit wat en blijft het verwerpelijke businessmodel van WhatsApp succesvol.

Huub

@Belleman Eindelijk een intelligent iemand die ook inziet wat een verwerpelijk bedrijf WA is.
Ik heb zelf sinds kort Telegram (iets bekender en groter dan SIgnal denk ik. Ik dacht dat ik gelezen hadden dat ze de grootste concurrent van WA zijn.) en dat heeft minimaal dezelfde mogelijkheden als / misschien zelfs meer functies dan privacy-schender Whatsapp?).


Zijn er nog mensen die al een leuke reis zijn tegengekomen en deze ook willen delen? (Het liefst via privebericht, anders loop je het risiko dat anderen de reis boeken en voor onze neus wegkapen.)

Overigens ben ik nog steeds op zoek naar ski-maten. Wanneer maakt niet uit als het maar niet in het hoogseizoen/schoolvakanties/feestdagen is. Als het geen bezwaar is om met oudere jongere gevorderde skiër van 70 jaar een week op te trekken en om de kosten op acceptabele wijze, zonder al te zeer af te zien van comfort, te drukken door in een appartement in Frankrijk neer ter strijken dan kunnen we na een kennismaking, eventueel plannen maken.
Hoe maak ik overigens een “PB” (die term zie ik steeds voorbijkomen)?

Huub

op de naam van een gebruiker klikken. Dan kom je in zijn profile. Daar kan je op “privebericht sturen” klikken.

Plaats een reactie