Dagje winterberg voor kerst

Misschien is het een leuk idee mochten er mensen voor kerst al afreizen voor een dagje Winterberg dat hier te laten weten. Ik ben ook geïnteresseerd om een dagje mee te pakken als de liften gaan draaien.

Mijn voorkeur heeft een dag door de weeks ivm de drukte daar in het weekend.

Je weet niet wat je niet weet.

Robert.
Leuk idee, Ik doe graag mee. Zit wel met vervoer :-( Ben niet in het bezit van auto en/of rijbewijs). Ik woon in het midden van het land, en deel wel graag mee in de brandstofkosten

Wij gaan maandag 18 dec een dagje. Iemand meenemen vanuit Nederland zal niet gaan omdat we dit aansluitend doen op een weekendje Düsseldorf.

Born to Ride

Ik zat er ook aan te denken om een dagje te gaan, maar kan geen mensen vinden die mee willen/kunnen. Zomaar doordeweeks is wat lastig maar zou ik wel kunnen plannen (minstens een paar dagen van tevoren en niet zomaar iedere dag).
Ik overweeg om deze zaterdag te gaan. Ik heb zelf een kleine auto en rijbewijs (Toyota Aygo, midden van het land), maar of daar mensen inclusief skies etc in passen weet ik niet.
met al die sneeuwfoto’s op het internet wil ik toc hwel heel graag even een dagje naar de pistes. Mogelijk dat er meer mensen zijn en dat we een groepje kunnen vormen.

Ik ben zeker van plan nog voor de kerst te gaan (hangt even van de omstandigheden ed af). Ik begrijp dat zeker komend weekend en het weekend erop toch niet zo druk zijn, dus ik durf het dan in het weekend ook wel aan. Of zie ik dat verkeerd en is het in de weekenden voor kerst ook al druk? Ik snap dat het dit jaar de 23/24 heus wel druk zal zijn, maar dit en komend weekend zal het wel meevallen toch?

Maar indien mogelijk, de omstandigheden blijven goed en ze openen een groot gedeelte doordeweek, dan wil ik er ook best een keer een dagje vrij voor nemen (ook wel in januari nog).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Voor de kerst is het sowieso nog erg rustig. Misschien dat je alleen het weekend van de 16/17dec hooguit enkele stoeltjes moet wachten. Ook het weekend van 23/24 verwacht ik dat nog wel te doen zal zijn (max 5 a 10min wachten) Daarna hoef je tot begin maart niet meer in de weekenden te gaan als de condities goed zijn.

Born to Ride

Ik hoop op komend weekend! Goed duimen dat de omstandigheden goed blijven en eens kijken wie er mee wil. Overigens was ik er vorig jaar halverwege januari doordeweeks (op een dag met supercondities, koud, veel zon, heel veel verse sneeuw) en toen moest je ook overal een paar stoeltjes wachten (die bijna altijd halfvol naar boven gingen :)).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

ik ben ook komend weekend met 4 man in winterberg te vinden. auto is al vol helaas.

proost

Ik ga waarschijnlijk de 16e richting sauerland. Gebiedkeuze staat nog open.

Heb zelf auto met winterbanden, evt plek voor 1/2 personen

*bericht bewerkt door JurrianvanLoo op 05 dec 2017 15:10

Let it snow

Ik gok dat Robbert uit Rotterdam komt maar misschien is het handig als je wil carpoolen of wel iemand mee wil nemen om te zeggen waar je ongeveer woont? Ik zelf kom uit de omgeving Apeldoorn.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik gok dat Robbert uit Rotterdam komt maar misschien is het handig als je wil carpoolen of wel iemand mee wil nemen om te zeggen waar je ongeveer woont? Ik zelf kom uit de omgeving Apeldoorn.

Roy83 op 5 dec 2017 15:22

Excuses;) ik kom uit kampen.

Let it snow

Ik kom inderdaad uit de omgeving van Rotterdam. Woon momenteel in Bleiswijk.
Mijn vriendin zal zeer waarschijnlijk ook mee gaan. Carpoolen kan een mogelijkheid zijn mits in de richting. Ik heb sowieso een auto met tankpas tot mijn beschikking. Echter is mijn auto (up) wel een stuk kleiner dan de Golf van mijn schoonvader die we ook regelmatig meenemen.

Je weet niet wat je niet weet.

Iemand die serieuze plannen heeft om dit weekend te gaan en een groepje te vormen / carpoolen?
(Ik kom uit Wageningen)

Misschien ik, als mijn vaste gezelschap niet meegaat…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

De 16e had ik ook al een beetje in gedachten. Mocht ik mijn vrienden hier in Nijmegen niet kunnen activeren houd ik me warm aanbevolen @JurrianvanLoo

We houden hier in de groep iedereen wel beetje op de hoogte, en maar even per weekend kijken wie wil

Let it snow

Ik ben er wellicht zondag (auto al vol), maar wil ook nog wel een keer dus hou t ff in de gaten hier!

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Misschien is een overzichtje maken wel handig? Dit bijlezen is best lastig nl :P
Vertel even waar je heen gaat, waar je vandaan komt en of je plek hebt in de auto (wat een metaforen voor het leven ;))

Dus bv: vr 8 dec, Sara, Utrecht - Winterberg, 2 plekken vrij

vr 8 dec
za 9 dec
zo 10 dec
ma 11 dec
di 12 dec
wo 13 dec
do 14 dec
vr 15 dec
za 16 dec
zo 17 dec
ma 18 dec
di 19 dec
wo 20 dec
do 21 dec
vr 22 dec
za 23 dec
zo 24 dec
ma 25 dec
di 26 dec
wo 27 dec
do 28 dec
vr 29 dec
za 30 dec
zo 31 dec

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

vr 8 dec
za 9 dec
zo 10 dec
ma 11 dec
di 12 dec
wo 13 dec
do 14 dec
vr 15 dec
za 16 dec
zo 17 dec
ma 18 dec Dusseldorf -> Winterberg -> Oostkapelle Matthias123 2 plekken vrij.
di 19 dec
wo 20 dec
do 21 dec
vr 22 dec
za 23 dec
zo 24 dec
ma 25 dec
di 26 dec
wo 27 dec
do 28 dec
vr 29 dec
za 30 dec
zo 31 dec

Born to Ride

Ben van plan dit weekend met een vriendin te gaan (met overnachting), maar ze weet nog niet zeker of zij kan. Zo niet dan zou ik met max 2 (meer past niet in de auto met materiaal) personen alsnog graag die kant op gaan, kan ook 1 dag.

vr 8 dec
za 9 dec Tiny-M: Heemskerk -> Winterberg: afhankelijk van bovenstaande max 2 plekken beschikbaar in de auto. Anders wel leuk om anderen te meeten aldaar.
zo 10 dec
ma 11 dec
di 12 dec
wo 13 dec
do 14 dec
vr 15 dec
za 16 dec
zo 17 dec
ma 18 dec Dusseldorf -> Winterberg -> Oostkapelle Matthias123 2 plekken vrij.
di 19 dec
wo 20 dec
do 21 dec
vr 22 dec
za 23 dec
zo 24 dec
ma 25 dec
di 26 dec
wo 27 dec
do 28 dec
vr 29 dec
za 30 dec
zo 31 dec

Ik ga dit even volgen. Wil wel graag een dagje doordeweeks naar Winterberg. Heb nog geen concrete plannen, maar als we met een groepje kunnen gaan zou dat leuk zijn.

Kom uit Apeldoorn en beschik over een auto waar 3 mensen met mee kunnen rijden

Hallo allemaal,

Zie hieronder mijn beschikbaarheid. Ik weet nog niet of ik Winterberg super leuk ga vinden. Ik ben wel wat hogere bergen gewend. Maar lijkt me toch leuk om met de kerst even op mijn board te staan.

vr 8 dec
za 9 dec Tiny-M: Heemskerk -> Winterberg: afhankelijk van bovenstaande max 2 plekken beschikbaar in de auto. Anders wel leuk om anderen te meeten aldaar.
zo 10 dec
ma 11 dec
di 12 dec
wo 13 dec
do 14 dec
vr 15 dec
za 16 dec
zo 17 dec
ma 18 dec Dusseldorf -> Winterberg -> Oostkapelle Matthias123 2 plekken vrij.
di 19 dec
wo 20 dec
do 21 dec
vr 22 dec
za 23 dec
zo 24 dec
ma 25 dec - vanuit Gemert. Plek voor 1 persoon, 2 is misschien haalbaar in mijn auto afhankelijk aantal snowboards/skis
di 26 dec - vanuit Gemert. Plek voor 1 persoon, 2 is misschien haalbaar in mijn auto afhankelijk aantal snowboards/skis
wo 27 dec
do 28 dec
vr 29 dec
za 30 dec vanuit Gemert. Plek voor 1 persoon, 2 is misschien haalbaar in mijn auto afhankelijk aantal snowboards/skis
zo 31 dec

Groet, Lieke

Ik ga zondag, maar auto is vol. Ben benieuwd naar de omstandigheden (@Tiny-M veel plezier morgen ;)). Dus misschien niet heel zinvol voor onderstaande lijst, maar goed :).

vr 8 dec
za 9 dec @Tiny-M: Heemskerk -> Winterberg: afhankelijk van bovenstaande max 2 plekken beschikbaar in de auto. Anders wel leuk om anderen te meeten aldaar.
zo 10 dec @Roy83: auto vol
ma 11 dec
di 12 dec
wo 13 dec
do 14 dec
vr 15 dec
za 16 dec
zo 17 dec
ma 18 dec Dusseldorf -> Winterberg -> Oostkapelle @Matthias123 2 plekken vrij.
di 19 dec
wo 20 dec
do 21 dec
vr 22 dec
za 23 dec
zo 24 dec
ma 25 dec - @liekeverhoeven vanuit Gemert. Plek voor 1 persoon, 2 is misschien haalbaar in mijn auto afhankelijk aantal snowboards/skis
di 26 dec - @liekeverhoeven vanuit Gemert. Plek voor 1 persoon, 2 is misschien haalbaar in mijn auto afhankelijk aantal snowboards/skis
wo 27 dec
do 28 dec
vr 29 dec
za 30 dec @liekeverhoeven vanuit Gemert. Plek voor 1 persoon, 2 is misschien haalbaar in mijn auto afhankelijk aantal snowboards/skis
zo 31 dec

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik blijf t/m zondag, dus misschien kom ik je nog tegen!

Zaterdag 16 december toegevoegd

vr 8 dec
za 9 dec @Tiny-M: Heemskerk -> Winterberg: afhankelijk van bovenstaande max 2 plekken beschikbaar in de auto. Anders wel leuk om anderen te meeten aldaar.
zo 10 dec @Roy83: auto vol
ma 11 dec
di 12 dec
wo 13 dec
do 14 dec
vr 15 dec
za 16 dec @jurrianvanloo 1/2 plekken vrij (kampen-winterberg-kampen)
zo 17 dec
ma 18 dec Dusseldorf -> Winterberg -> Oostkapelle @Matthias123 2 plekken vrij.
di 19 dec
wo 20 dec
do 21 dec
vr 22 dec
za 23 dec
zo 24 dec
ma 25 dec - @liekeverhoeven vanuit Gemert. Plek voor 1 persoon, 2 is misschien haalbaar in mijn auto afhankelijk aantal snowboards/skis
di 26 dec - @liekeverhoeven vanuit Gemert. Plek voor 1 persoon, 2 is misschien haalbaar in mijn auto afhankelijk aantal snowboards/skis
wo 27 dec
do 28 dec
vr 29 dec
za 30 dec @liekeverhoeven vanuit Gemert. Plek voor 1 persoon, 2 is misschien haalbaar in mijn auto afhankelijk aantal snowboards/skis
zo 31 dec

Let it snow

Plaats een reactie