logistiek zelf skiles en kinderen ophalen etc

Hi iedereen, Wij hebben ons huis op een huizenruil website staan en nu kregen we het aanbod om naat Charmonix te gaan! Nou dat willen we wel maar ik hoop dat iemand die daar wel eens geweest is mij zou kunnen helpen. Ik heb zelf als kind ski les gehad maar mijn vrouw en 2 kindjes nog nooit. Is de skiles voor de volwassenen in de buurt van de skiles voor de kinderen? Je moet ze toch om een uur of 12 ophalen en als je dan zelf aan de andere kant op een berg staat gaat dat niet. Hoe doen jullie dat?
heeft er iemand advies over skien met gezin in Charmonix?

Ik ken chamonix niet, maar kunnen de kinderen niet lunchen met de groep? Aan het einde van de dag kom je wsch wel weer op de zelfde plek toch?

Ik zou even kijken op de site van ESF in Charmonix. Daar staat vaak een plattegrond waar de verzamelplekken zijn Meestal zijn die van kinderen en volwassenen bij elkaar. Ooit in Charmonix geweest in de zomer, dat is echt een stadje, dus het zou zo maar kunnen dat ze meerdere verzamelplekken hebben. In Frankrijk is het gebruikelijk om 2 tot 3 uur les te hebben per dag, vaak kan je zelf kiezen, of in de ochtend of in de middag. En dan is het idd goed in de gaten houden of je op tijd terug bent.

Ik zou even kijken op de site van ESF in Charmonix. Daar staat vaak een plattegrond waar de verzamelplekken zijn Meestal zijn die van kinderen en volwassenen bij elkaar. Ooit in Charmonix geweest in de zomer, dat is echt een stadje, dus het zou zo maar kunnen dat ze meerdere verzamelplekken hebben. In Frankrijk is het gebruikelijk om 2 tot 3 uur les te hebben per dag, vaak kan je zelf kiezen, of in de ochtend of in de middag. En dan is het idd goed in de gaten houden of je op tijd terug bent.

*bericht bewerkt door MirjamP op 10 dec 2017 16:00

Bij het boeken van de lessen duidelijk maken dat jullie op hetzelfde punt willen vertrekken en aankomen (indien de uren ook gelijklopend zijn). Op het eerste zicht zou ik vragen om alles vanuit de telesiege les plannards te organiseren. Maar dat hangt natuurlijk ook af waar jullie verblijven in chamonix.

null

Plaats een reactie