Skimaatje(s) gezocht 3-10 mrt '18 Val Thorens - ca. dertigers

Hoi, leuk dat je ons leest!

Wij zijn een clubje (begin tot eind dertig) dat elkaar op dit forum ontmoet heeft en een aantal van ons kent elkaar reeds, een aantal nog niet. We hebben omdat de voorgaande vakantie(s) goed zijn bevallen besloten om weer een weekje ski en board vakantie te boeken. Zo gezegd, zo gedaan;
https://wintersport.sunweb.nl/frankrijk/val_thorens/val_thor…

Paar feitjes;

  • Val Thorens / les 3 vallees
  • Geboekt voor de week van 3-10 maart 2018.
  • eigen vervoer, we rijden samen, in overleg gaan we daar zeker uitkomen, dus heb je geen vervoer, dan moet het toch lukken.
  • momenteel 4 heren 1 dame (dus voor het evenwicht is een extra dame wel gezellig voor Maaike).
  • appartement 8 personen; niet slapen in de woonkamer.

Zin om mee te gaan? reageer even en/of stuur een pb.
Je kunt ook een pb sturen aan: Maaike; https://www.wintersport.nl/profiel/132437

Wie weet tot in de sneeuw!

Groetjes,
Maaike, Rienk, Harmen, Jos en Pieter.

het lijkt er op dat we compleet zijn :-)

Hoi hoi,

Ik heb absoluut interesse. Ik ben een vrouw van 30 jaar, aantal jaar snowboard ervaring.
Ik kom uit Arnhem.

Ik hoor graag of er nog een plekje vrij is.

Mvg Marleen

Hey, have fun. Groetjes, Alice

Nog plaats vrij?

Ik heb ook wel zin!! Als er nog plek is😎Ik ben een vrouw van 33 en ben de afgelopen 4 jaar naar Oostenrijk en Tsjechië geweest.
Zijn jullie ook van de apres ski?

Hey, ik had eerder begrepen dat de groep mogelijk al vol was, maar als er zoveel belangstelling is, kunnen we zelf ook iets regelen voor dezelfde bestemming, zelfde week.
Linda, Jurgen: geïnteresseerd? Laat aub even weten. Ervaring leert dat als er niet snel concrete actie volgt, groot deel van de initiatieven in schoonheid sterft.

Hey Wouter,
Ik heb idd nog interesse

Mooi, da’s alvast 2, wacht nog op reactie van Linda.

leuk als jullie ook in de buurt kunnen boeken!
hoor graag dan kunnen we wellicht samen een piste en een borrel doen…

De zoektocht is gestart maar het lijkt een onmogelijk dure week voor Val Tho te zijn, ineens. Kan weinig fatsoenlijk aanbod vinden.

Plaats een reactie