Hoe dan? (Wie heeft de oplossing)

Hoe kan dit? ;-)

https://cdn.wintersport.nl/forum/20/e8b895f3ab35f47f1db2a40e...

Click. Click. Peace

Heel gemakkelijk. Eerst skiën en daarna is de boom/tak gevallen.

Ski you later!

Limboskiën voor ver gevorderden

echte mannen lopen naar boven,

Het lijkt op een boompje, maar eigenlijk is het een slagboom die opengaat als je ‘sesam, open u’ roept.

Heel gemakkelijk. Eerst skiën en daarna is de boom/tak gevallen.

TessaSki op 12 dec 2017 17:52

Zou het spoor dan niet vager moeten zijn, gezien de hoeveelheid sneeuw op de boomstam?

Tot aan de tak skiën. Een ski uitklikken, eronderdoor schuiven, inklikken en idem de andere ski.
Omgevallen tak kan ook als het spoor diep was.

Is het spoor trouwens niet erg smal voor ski’s?

Als de boom om zou vallen zou de sneeuw er niet meer op liggen lijkt mij, niet?

Click. Click. Peace

@Drphil langlauf ski’s

Click. Click. Peace

Dwerg op poederlatten

Ski’s van het merk Tesla, zelfsturend. @CJAHulskamp Ben jij weer bezig geweest?

A winter without powder isn't a winter!

konijn op skies

Gewoon adem inhouden

Footooshop☃️

LA NORMA😍☃️

Kan niks leuks verzinnen, dus boom of tak is duidelijk gevallen nadat langlaufer gepasseerd is. Het gebeurt geregeld dat er veel sneeuw aan een boom hangt die er echt niet afvalt als de boom of tak in een pak sneeuw valt. De boom/ tak is met ook nog veel wind bezweken onder het gewicht van sneeuw. Weet Rogier overigens ook de echte oplossing? Graag voor 11.30 uur.

Hen48

https://cdn.wintersport.nl/forum/20/bd6231b7d8d3f80fe37d3715...

Zoiets misschien.

Ski you later!

Het lijken skisporen, maar in werkelijkheid is het een soort snelweg voor de berglemming. Keurig een baantje voor de ene kant op en een baantje voor de andere kant. Als je goed kijkt zie je verderop ook een afslag naar 1 van de holen.

*bericht bewerkt door Shane op 12 dec 2017 20:11

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane. Die wegwijzertjes had ik ook ontdekt en die wijzen naar links resp. rechts. De al dan niet skisporen liepen dus in een doodlopende richting, altans geen aangeduide richtin. Dus is er inderdaad iemand op zijn schreden teruggekeerd. En dan houdt het op voor mij. In de versmalling ligt volgens mij ook nog Iets ondefenieersbaar. Heeft de lemming daar zijn skistokken verloren?

Hen48

Ski’s van het merk Tesla, zelfsturend. @CJAHulskamp Ben jij weer bezig geweest?

Joostw op 12 dec 2017 18:19

😂😂😂

May the ski force be with you !!

Vooral iemand me voor is “ondefenieerbaar”

Hen48

Nog steeds niet goed @Hulst 😉

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane. Je hebt wel erg veel geduld met mij:ondefinieerbaar.
Mijn i-pad maakt er steeds een eigen woord van. Goede smoes? Overigens wacht ik nog steeds op het goede antwoord.

Hen48

Als het al een langlaufspoor is, dan is het spoor eerst getrokken in een eerste laagje en is de tak samen met wat sneeuw later gevallen.

Ik denk echter eerder dat er zich wat onder de sneeuw bevindt dat de sneeuw sneller doet smelten en een spoor trekt.

2 sneeuwballen die de berg afrolden, met beiden hun + pool naar elkaar toe?

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Tot aan de tak skiën. Een ski uitklikken, eronderdoor schuiven, inklikken en idem de andere ski.
Omgevallen tak kan ook als het spoor diep was.

DrPhil op 12 dec 2017 18:05

Maar dan moeten er voetstappen te zien zijn

Iemand met een hele goede foto bewerkingsprogramma😀

Iedereen denkt dat ik gek ben natuurlijk 😉. Maar kijk deze dierensporen eens een paar uur na verse sneeuwval:

https://cdn.wintersport.nl/forum/20/e227872b03d3220997837cba...

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane. Dan is die eerste foto dus van een berglemming met een slippende koppeling.

Hen48

Nee, volautomaten en een iets drukkere weg @Hulst.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane. Zal aan het uur van de dag liggen en de spanning van de net afgelopen wedstrijd Groninhen PSV maar dat gaat mijn Skihelm te boven.

Hen48

Plaats een reactie