Jonge en jongvoelende mensen (20-40) gezocht voor weekje Saalback februari

We zoeken enkele leuke, enthousiaste en sneeuwgekke wintersporters om ons te vervoegen tijdens onze week Saalback van 3 tem 10 februari.
Appartement langs de piste, skiën tot aan de deur dus!
Prijs is 275 euro p.p. voor een weekje verblijf. Eten voorzien we zelf.

Voor de snelle beslissers! Dit weekend wordt de lijst opgemaakt.

Tot snel!

Misschien goed om even wat te vertellen over de samenstelling van de groep tot nu toe, jullie interesses, type vervoer, et cetera… ;)

Mogelijk wel interesse!

Maar graag meer info over de groep, hoe groot? Hoe kennen jullie elkaar?
Boarders/skiërs? Wat is prijs v pas?

Een appartement is mogelijk vanaf 4 personen. Bij meer personen worden er extra studio’s/appartementen in hetzelfde gebouw aangevraagd.
Tot nu toe zijn we met twee personen die zeker toegezegd hebben (36 en 21 jaar), erg uiteenlopend dus, maar dat maakt het net divers en fijn.
Bedoeling is van elke dag wel de hele dag op de piste te zijn, 'smiddags een lekker stukje te eten en na het skiën de apres-ski op te zoeken. Hierbij geldt: sfeer/plezier/gek doen mag, maar het moet wel netjes blijven.
Vervoer is op dit probleem geen probleem, uiteraard als er nog een groot aantal personen zou bijkomen, moet dit bekeken worden.
Niemand kent elkaar al, op voorhand wordt natuurlijk een fb/whatsapp groep aangemaakt om je voor te stellen en concrete dingen af te spreken.
Zowel boarders als skiërs.
Een skipas kost voor het skigebied Saalbach-Hinterglemm €255 euro voor 6 dagen.

Up! Nog een plaatsje vrij:)

Sorry, moet het toch even vragen… Waar ligt Saalback?

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

:D
En dan schrijf ik het nog mis op meerdere plaatsen…
Saalbach dus.
In mijn laatste post stond het al goed :D
Dankje voor de opmerking, ik zou het ook gezegd hebben:D

Plaats een reactie