3 daagse skipas Skiwelt Wilder Kaiser-Brixental

Ter overname: waardebon van Bever voor 3 daagse skipas Skiwelt Wilder Kaiser-Brixental.

De skipas is te gebruiken t/m 2 april 2018 en de volgende periodes zijn uitgesloten:

23 december 2017 t/m 7 januari 2018
3 februari 2018 t/m 4 maart 2018

Die staat toch op naam?

Let op: de waardebon voor een 3-daagse skipas is geldig tot 08-04-2018. De waardebon is niet geldig van 23-12-2017 tot 07-01-2018 en van 03-02-2018 tot 04-03-2018. Ook is het niet mogelijk om de waardebon over te dragen, door te verkopen of in te wisselen voor geld. U kunt alleen aanspraak maken op de 3-daagse skipas op vertoon van een geldig identiteitsbewijs met foto. De waardebon kan slechts eenmaal per persoon gebruik worden en dient in gedrukte vorm overhandigd te worden.
https://www.skiwelt.tirol/nl/waardebon.html

*bericht bewerkt door DrPhil op 16 dec 2017 16:43

Van bever krijg je bij besteding vanaf 200 euro een couponcode, hiermee kun je de waardebon van Skiwelt activeren, hierna staat deze op naam en kan deze niet meer door iemand anders gebruikt worden.

Ik bied alleen de couponcode aan waarmee je de waardebon kunt activeren. Vorig jaar heb ik deze zelf ook gebruikt maar dit jaar ga ik naar een ander gebied.

Als je de code activeert, kun je dan de naam zelf ingeven?

inderdaad bij activeren moet je de persoonsgegevens opgeven.

Klopt, zelf vorig jaar ook gebruik gemaakt van deze actie. Pas als je de coupon activeert staat hij op naam. Overigens werden wij vorig jaar helemaal niet gecontroleerd in Westendorf bij het afhalen van de passen.

Sja, ik ga naar Skiwelt dit jaar, maar heel februari mag je de pas niet inwisselen … helaas… anders had ik de Bever wel leeggekocht… (zeker nu er 1 in Middelburg geopend is)

Ik heb wel interesse in de actiecoupon!
Is ie nog beschikbaar?

Je zou het niet direct van me verwachten, maar ik zit ook met zo’n coupon omhoog. En omruilen voor een 3 daagse pas voor Hochkönig kan helaas niet ;)
Dus als ik iemand nog blij kan maken met een overname…

Ik heb wel intresse

Kun je met de coupon ook een 6-daagse pas kopen? Zodat hij overgaat in een soort kortingsbon?

Ik heb wel intresse, wat zou u / jullie er voor willen hebben?

*bericht bewerkt door Joanbeijaard op 23 dec 2017 20:57

Kun je met de coupon ook een 6-daagse pas kopen? Zodat hij overgaat in een soort kortingsbon?

DaKuup op 23 dec 2017 13:04

Je kunt natuurlijk dan gewoon 3 dagen bijkopen, dan heb je +- 145 euro korting.

Nogmaals bedankt @snowfever

6-daagse skipas kost ca 240,-
3-daagse skipas kost 136,-

De gratis skipas levert in dit geval een voordeel op van (240-136=) 104,-

*bericht bewerkt door Danny123 op 24 dec 2017 08:49

Iemand nog in het bezit van zo’n coupon?

Ter overname: waardebon van Bever voor 3 daagse skipas Skiwelt Wilder Kaiser-Brixental, geldig van 5 maart t/m 2 april 2018; te activeren vóór 6 maart. Wie interesse heeft, kan mij een pm sturen.

Ik ga van 7 tm 11 richting Westendorf en zou graag gebruik maken van een coupon! Mocht je er een in de la hebben liggen dan zou je dm te gek zijn : )

Is er nog iemand in het bezit van een skiwelt coupon pm me…

Groetjes!

Plaats een reactie