Als dit toch eens uit zou komen

Natuurlijk, het is deels nog ver weg, maar zo langzamerhand tekent zicht voor de kerstvakantie in de Tarentaise een droomscenario af: Omstandigheden zijn al super, vr/za droog om te rijden, paar dagen lekker weer en nog een forse dump om de laatste week nog even lekker door de poeder te kunnen knallen. Fingers crossed!

null

Edwin van Riel

Ik hoop er ook op! Eerst mooie zonnige dagen en dan wat poeder om in te spelen… Wat zou het mooi zijn :D

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

Hmmm… ik moet iets verder vooruit kijken en dan is het wat lastiger te voorspellen. Wij vertrekken vrijdag 29 december… en dan lijkt het te gaan sneeuwen… en die eerste dagen zijn we met skieende vrienden en dat doe ik liever met het zonnetje… En daarna komen andere vrienden en daarmee wandelen we wat meer. Kortom… het mag zo tegen 29 december nog wel ietsje schuiven.

Voor de kerst… Heel veel plezier!

It is an amazing world

Dat zijn de betere vooruitzichten!

Clickbait 😑

Maar heerlijk hoor, die voorpret. 👍😁

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Clickbait 😑

Maar heerlijk hoor, die voorpret. 👍😁

Sneeuwbaard op 20 dec 2017 19:15

Ach, andere jaren zaten veel forumleden de week voor kerst zich met samengeknepen billen aan italiaanse kunstsneeuwsporen. Die mij dit dan maar :)

Edwin van Riel

Nu maar hopen dat dit niet in Zermatt is 😜.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Nu maar hopen dat dit niet in Zermatt is 😜.

Shane op 20 dec 2017 19:39

wegwezen jij, naar de inside hoek, mafkees. heb je je eigen topic, kom je nog een andere kapen hahaha. Ga lekker in Zermat vlokken tellen met DrPhil :):):)

Edwin van Riel

Plaats een reactie