skiers gezocht voor goedkope skivakantie

Beste skifanaten,

Ik zoek skiers die willen meegaan op goedkope skivakantie, dit omwille van het feit dat ik dit gewoon als extraatje wil doen, bovenop de skivakantie die ik met mijn gezin doe in de Paasvakantie.

Hoe zie ik mijn skivakantie:

  • lange dagen skien van begin tot einde van openingstijden van de skiliften
  • skigenoten die goed kunnen skien, zodat je makkelijk toertochten kan doen
  • accommodatie aan de piste
  • 's middags broodjes of bij koud weer warme snack
  • 's avonds zelf warme maaltijd koken
  • busreis
  • 5 of max. 8 dagen
  • max budget 500 euro, all in

Ben jij ook iemand die zoveel mogelijk wil skien en daarom liever een eenvoudigere vakantie heeft om zo nog een extra keer te kunnen gaan?

Laat iets van je horen!

Groetjes,
Annelies

Hallo Annelies,
Heb je al een groepje skifanaten bij elkaar? Ik wil me dan ook aansluiten. Mijn vrouw kan helaas niet meer skiën vanwege lichamelijke klachten.
Ik heb eventueel al een appartement in Königsleiten.
Bijvoorkeur vlieg ik naar de bestemming. (Sale bij Transavia)
Laat wat van je horen.
Hans (53 jaar)

Dag Hans,

Zelf heb ik geen ervaring met skireizen per vliegtuig. Hoeveel betaal je dan zoal?
Moet je dan nog ver reizen tot je bestemming? Met de taxi of het openbaar vervoer? Is het een appartement dat je huurt?

We hebben nu een facebookgroep opgericht ‘ski trips on a budget’. We zijn nog maar met een paar, maar van zodra we met een groepje zijn kunnen we concrete voorstellen uitwisselen en kijken wie kan meegaan.
Dus als het kan, sluit je aan bij die facebookgroep! En alle opmerkingen plaats je best ook direct op de facebookgroep, dan kan iedereen dit zien en erop reageren.

Welkom!
Annelies

Hoi Annelies,

Ik heb wel interesse, ski alleen niet off-piste.
Dus niet te duur is , 500 euro incluis , is wat mij betreft prima.
Ben net 2 weken terug dus wordt dan de 2e keer.

Tenminste als je nog mensen zoekt …

graag hoor ik van je,

Groet Marloes (57)

Hoi Annelies,
laat je even wat horen, of je nog mensen zoekt en wanneer jullie willen gaan.
De last minutes worden nl. al minder.
Je ad spreekt me aan, vandaar!
Ga dit jaar niet met fam. want dochter zit in examenjaar en is te druk.
Voorkeur week va 3 of 10 maart.
Heb al leuke dingen gezien,rond 500euro.

Vriendelijke groet Marloes

Zou je mij willen bellen.
024-3783528
06-46563985

Groet Marloes

Hoi Annelies,
heb je nog steeds behoefte aan mensen die mee gaan skiën?

Ook ik heb interesse! Vrouw, 53, gevorderde skiër.

hoi ik wil ook wel mee,ben ervaring skier van nu net 60j en skie de gehele dag. en wil 25 mrt 8 dagen skien
wanneer en waar willen jullie naar toe?

hoi ik wil ook wel mee,ben ervaring skier van nu net 60j en skie de gehele dag. en wil 25 mrt 8 dagen skien
wanneer en waar willen jullie naar toe?ik heb zelf vervoer een busje dus kan veel mee.en hoeveel personen zjn jullie?

Ballegm op 24 feb 2018 16:11

hoi ik wil ook wel mee,ben ervaring skier van nu net 60j en skie de gehele dag. en wil 25 mrt 8 dagen skien
wanneer en waar willen jullie naar toe?ik heb vervoer een busje dus kunnen we veel meenemen en plaats voor 5 personen
dit is makkelijk en goed koper als vliegen.verder neem voor heel de week eten en drinken mee.eventueel kan je me bellen 0627346177 of mailen

Ballegm op 24 feb 2018 16:11

*bericht bewerkt door Ballegm op 25 feb 2018 12:40

kan ik nog mee ben60j maar erg sportief.heb heb een busje dus kabn veel mee nemen eten ect lat wat weten

Plaats een reactie