taxi delen van vliegveld naar Ischgl? 18 maart?

Hallo iedereen, een vriendin en ik gaan van 18 Maart tot 22 Maart een paar dagen skiën in Ischgl.
Het liefst willen we met het vliegtuig alleen is de transfer zo duur van het vliegveld naar het hotel. Wellicht zijn er meer mensen die dan gaan skiën en kunnen we de transfer kosten delen.
Of heeft iemand een goeie tip?
Ik hoor het graag. 😃

Met de trein naar Landeck en daarna de bus nemen naar Ischgl is veel goedkoper. Enkel te zien wanneer je aankomst is in Innsbruck. Voor meer info kijk eens op OBB.

Hallo iedereen, een vriendin en ik gaan van 18 Maart tot 22 Maart een paar dagen skiën in Ischgl.
Het liefst willen we met het vliegtuig alleen is de transfer zo duur van het vliegveld naar het hotel. Wellicht zijn er meer mensen die dan gaan skiën en kunnen we de transfer kosten delen.
Of heeft iemand een goeie tip?
Ik hoor het graag. 😃

lips op 3 jan 2018 11:06

Hoi, Wij , mijn schoondochter en ik vliegen 18 maart ook naar ischgl. landen om 11.05
Wij hebben interesse om dan als tijden overeen komen dan idd samen met nog meer personen een taxi te delen. Helaas is onze retour vrijdag 23 maart dus dat gaat niet lukken. Maar18 `Maart is dan samen een optie?

Plaats een reactie