Leuke snowboard & skigroep 10/3/18 - 17/3/18, Ski Arlberg, Oostenrijk

hallo, weet nog niet of ik kan, maar heb interesse. Stuur je me de FB Group? thanks :)

Hi Madloch, ik heb je een pb gestuurd :-) Tot gauw!

Wie o wie zullen onze laatste plekjes invullen? 👉🏼😃💁🏼‍♀️🤪💁🏻‍♂️😜

Lijkt mij erg leuk en mooi gebied ook! Nog plekken vrij?

Hi Jelle, dat is het zeker! Ik heb je een pb gestuurd! Tot gauw 😃

Hi Charlotte, ik heb je een pb gestuurd! Tot gauw :-)

We zoeken nog 1 deelnemer/deelneemster! Dan zijn we met 16! Als er daarna nog kandidaten zouden zijn, maximaal 3, daalt te prijs voor de hele groep 🤩 Onze 4 snowbabes zoeken eventueel nog versterking in hun kamp 💅🏼😉 Laat jullie horen 📣

Is er nog een plekje?

38 jaar, gevorderde skier, auto ter beschikking op zoek naar een leuke week in de sneeuw

Hi Xiphias, ik heb je een pb gestuurd. Leuk! Tot gauw 😃

Ik heb interesse, weet nog niet zeker of ik die week weg kan.

Hi Star, ik heb je een pb gestuurd. Tot gauw 😃

Wil jij er nog bij zijn? 🤗 Tot gauw!

https://cdn.wintersport.nl/forum/21/da751409c7c1988b76b3a048...

Hallo, voor dit jaar liggen mijn skireizen vast. Ik zou wel volgend jaar willen meedoen. Kan ik aansluiten bij de facebook groep,zo weet ik vanzelf wat er volgend jaar gaat gepland worden.Nu ga ik met een vriend 4 x skiën, maar met een grotere groep lijkt leuker.
Grtjes,
Robert.

Hi Robert, ik heb je een pb gestuurd. Tot gauw 😃

is er nog ruimte?
Dan hebben we, 2 personen, belangstelling.
(geen Facebook)

JCQLN

Hi JCQLN :-) Ik heb je een pb gestuurd! Tot gauw :-)

Hi dudes and diva’s! We zoeken nog steeds 1 deelnemer/deelneemster om met 16 te zijn! Als er daarna nog kandidaten zouden zijn, maximaal 3, daalt te prijs voor de hele groep 🤩 Onze 4 dolls zoeken ook nog kandidaten van het sterke geslacht, vrouwen volgens onderzoeker Steven Austad 💪🏼💋 Wie zal het worden? 🤔

*bericht bewerkt door DVDE13 op 19 feb 2018 16:18

Eénmaal… 😊

Hoi is er nog 1 plekje vrij?

Hi Sharky, ik heb je een pb gestuurd. Gezellig! Tot gauw 😃

Andermaal… ⏳😃

Maybe next year :-)

Hi Shnee! Ik heb je een pb gestuurd 😃

Verkocht! 🎉💃🏻🕺🏼

Hallo, voor dit jaar liggen mijn skireizen vast. Ik zou wel volgend jaar willen meedoen. Kan ik aansluiten bij de facebook groep,zo weet ik vanzelf wat er volgend jaar gaat gepland worden.Nu ga ik met een vriend 4 x skiën, maar met een grotere groep lijkt leuker.
Grtjes,
Robert.

vervloetrobert op 14 feb 2018 14:43

Ik zou ook wel graag aan de FB groep toegevoegd willen worden. Voor dit jaar alles al gepland. Maar wil volgend jaar wel mee

Grt Jeroen

Hi Jeroen, ik heb je een pb gestuurd. Tot gauw! 😃

Plaats een reactie