Après ski Leogang

Dit onderwerp gaat over de bestemming Leogang

In de voorjaarsvakantie ga ik samen met drie vriendinnen (ca. 30 jaar) naar Leogang. Waar moeten we zijn voor gezellige après ski direct na het skiën? We houden wel van een feestje!

The snow must go on!

Zitten jullie dan niet aan de verkeerde kant van de berg?
Volgens mij is de apres-ski juist in Saalbach,Hinterglemm.
Maar er zal vast een bar zijn onderaan de piste.
Viel Spass dames.

peet3972

Dank je wel voor je reactie peet3972. Dat horen we meer. We zullen daar best wel eens blijven hangen, maar elke dag een taxi terug wordt een dure grap. Er is toch vast wel íets in Leogang? Iemand??

The snow must go on!

Wij zijn zelf een paar jaar geleden met een groep vrienden naar leogang geweest. Jammer genoeg moet ik bevestigen dat er inderdaad niet al te veel valt te beleven. Beneden aan de lift is er een openlucht barretje waar wel wat volk op afkomt maar eerder om iets te drinken zonder er echt een feest van te maken. Er is verder 1 apresskibar, maar toen wij daar waren zat er nooit echt volk en zijn we eerder gaan vluchten daar het echt een rookkot is. Verder vond ik dit echt wel een geweldig gebied. Let wel dat je de terugvaart naar leogang tijdig inzet, eenmaal hebben ze voor ons van lift naar lift moeten bellen om ons nog terug te laten keren. Wij waren er eind januari, maw laagseizoen.

better to be off piste, then to be pisted off

Dank je wel Wim7! Volgens mij mag er nu in Oostenrijk nergens meer binnen gerookt worden, dus misschien helpt dat… we zullen zien.

The snow must go on!

Het rookverbod is nog niet geldig in Oostenrijk dus zal overal nog gewoon gerookt worden.

Voor Apres ski moet je toch echt naar Hinterglemm of Saalbach, in Leogang is er nagenoeg niets.

Hmmm dat is jammer. Allebei :-) … maar bedankt @fvanveer!

*bericht bewerkt door nicolejohansen op 06 jan 2018 13:12

The snow must go on!

@nicolejohansen er is sinds 1 Januari een wet dat het verbied, maar dit jaar is een overgangsperiode en krijgen de eigenaars nog zelf de kans om te beslissen.

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Aha @Arno11 dan vrees ik dat we daar dit jaar nog niet zoveel mee opschieten, de Oostenrijkers kennende…

The snow must go on!

@nicolejohansen er is sinds 1 Januari een wet dat het verbied, maar dit jaar is een overgangsperiode en krijgen de eigenaars nog zelf de kans om te beslissen.

Arno11 op 6 jan 2018 13:55

In restaurants geldt gelukkig al (een paar jaar) wel een rookverbod

en sowieso moet je het feestje zelf maken wij staan altijd buiten bij de gebroeders aber bitte mit sahne mee te blerrrrren (2 mannetjes 48 49) dus gezellig is het wel. En restaurants mag je niet roken of op daarvoor aangewezen plaatsen. Ga je nu bv naar pfifs in leogang klein k kroegie met alleen oostenrijkers en ons 2 mannetjes daar staat het gewoon blauw (ben zelf een roker)mja de hausgebraute schnapss is dan wel weer errug lekker

Plaats een reactie