Race skischoenen Lange World Cup RP ZJ+ 2017/2018 te koop

Race skischoenen

null

Lange World Cup RP ZJ+
Maat 26,5
Breedte 92+
Flex 110
Seizoen 2017/2018
Eind oktober 2017 gekocht, slechts enkele keren indoor gedragen
Vraagprijs € 250 (normale winkelprijs € 649)
Ik woon in de buurt van Eindhoven

Simpele vraag: waarom verkoop je ze?

Dit zijn nauw aansluitende (race) schoenen waardoor de ski’s direct reageren. Bij het (indoor) skiën ben ik er echter achter gekomen dat deze schoenen en mijn gevoelige voeten geen goede match zijn. Om mijn wintersportvakantie tijdens de kerstvakantie niet te verpesten door zere voeten heb ik nog voor de kerstvakantie een tweede paar nieuwe skischoenen gekocht; meer comfortabele consumenten schoenen. Vandaar dat ik de Lange skischoenen verkoop.

Je moet ze wel tijd geven om naar je voeten te staan. Dat krijgt je met een paar sessies indoor niet geregeld… En bij voorkeur flinterdunne kousen dragen.

wellicht ook schoenen die even wat inspanning/modificaties vragen voor je er het maximum uit haalt. beetje lage flex voor een racey model? heb nu zelf van lange (dus in principe vergelijkbaar) een flex van 130, prima maar 110 zou ik aan de lage kant vinden. ook afhankelijk van fysiek en skistijl natuurlijk .

erg mooie schoen trouwens!

Edwin van Riel

Dank voor de tips, maar ik ben toch echt van plan om deze skischoenen te verkopen. Wie heeft tips voor op welke websites te plaatsen?

Welke andere skischoenen heb je gekocht Stefan ?

Dank voor de tips, maar ik ben toch echt van plan om deze skischoenen te verkopen. Wie heeft tips voor op welke websites te plaatsen?

Stefan169 op 22 jan 2018 20:40

Marktplaats, of all places 😂

When life gets too complicated.... SKI

Ebay.de of de kleinanzeigen van Ebay. 100x grotere markt.

Plaats een reactie