Ski safari

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Gardena

Heeft er iemand ervaring met de ski safari van sunweb?
Is het overal even druk tijdens de carnavalsvakantie in dolomiti superski?

thx

Antwoord op vraag 1 kan ik je geven. Dat is echt een mooie ervaring. Veel skiën en veel zien. De gids weet de mooie plekjes wel te vinden. Overigens ski je niet alleen in Val Gardena maar door een groot deel van het Dolomiti Superski gebied.
Het antwoord op vraag 2 weet ik niet maar het zal er denk ik niet zo druk zijn als in bijvoorbeeld Oostenrijk.

Aftellen maar!

Heb ik ook eens gedaan, niet bij Sunweb, maar dat zal niet zo veel uitmaken.
Dat was mijn eerste kennismaking met de Dolomieten . Ik was gelijk verkocht.

Carnavalsvakantie is overal de drukste week. Dat is in de Dolomieten niet anders, maar ik vond het toch iets minder druk dan bijv. Oostenrijk.

Zie de reisverslagen! Staat er 1tje van mij uit 2016

https://www.wintersport.nl/forum/topic/235453

Hier de link naar het reisverslag van MrSki!

Mr. Slow

Gaaf…moet je doen!

Dank je wel iedereen, voor de snelle reacties!
Ik heb het reisverslag gelezen, maar het was een andere route, misschien dat iemand anders een andere ervaring had, ik hoopte gewoon niet dat er iemand was die zei “niet doen” dus ik ben HAPPY!
Is ook mijn eerste keer in de dolomiti dus kijk er wel naar uit, misschien zelf een verslag je maken ter plaatsen aangezien ik toch alleen reis.

bedankt en aan iedereen nog veel skiplezier gewenst ;-)

De route van Sunweb is ook maar een voorbeeld route. Afhankelijk van het aantal reizigers, het weer en de beschikbaarheid van accommodaties worden de routes ter plekke uitstippelt.

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Plaats een reactie