Danseressen apres ski bar

Een apres ski bar in Fugen heeft mij benaderd of ik tafel-danseressen wist, per direct. Is hier iemand die tips voor mij heeft waar ik zulke dames kan vinden?! Of zijn er op dit forum misschien dames die dit een leuke job zouden vinden? Zeer goede beloning en arbeidsvoorwaarden!

In een beetje apres-ski tent is het een kwestie van geduld voordat de eerste op de bar klimt… Wellicht kunnen ze hun kunstje ook wel op een tafel.
Dus ik zou aan de bar gaan zitten en rustig afwachten…
Mocht er toch geen gegadigde langskomen heb je in ieder geval een prima avond gehad.

Overigens, mag dat tegenwoordig nog, selecteren op geslacht? ;)

Misschien hebben ze in de advertentie staan: gezocht, danseressen (m/v)

Moet zeggen: ik kan wel redelijk hossen…
Dus als dat voldoet…

En goed opletten op leeftijdsdiscriminatie. Oma van 70 kan net zo goed op de tafel dansen. Anders @dsvier inschakelen.

En goed opletten op leeftijdsdiscriminatie. Oma van 70 kan net zo goed op de tafel dansen. Anders @dsvier inschakelen.

DrPhil op 24 jan 2018 19:05

Heb ik ooit uit de school geklapt hierover? My bad dan. Hoe dan ook: dat is passé, ik heb geen contact meer met haar.

Ik krijg wel veel reacties op mijn oproepen, helaas net van de verkeerde doelgroep:)

Blijven vissen @Jethro. Vooral in de lage landen.

Blijven vissen @Jethro. Vooral in de lage landen.

monoskito op 24 jan 2018 20:41

Ken jij mij toevallig??? Vissen doe ik namelijk erg vaak:)

Je profiel foto zegt genoeg denk ik:-)

Je profiel foto zegt genoeg denk ik:-)

JBL op 24 jan 2018 21:01

Oh ja, zie dat nu pas. Is denk van mijn facebook profiel. Ik zal er wel een wintersport gerelateerde foto opzetten

*bericht bewerkt door Jethro op 24 jan 2018 21:05

@Jethro : gewoon blijven vissen. Geen probleem. Ik neem de poesjes wel mee (naar huis), hoop ik. Niet dus.✴

Plaats een reactie