Steiler dan steil

Hier hoef je geen illusie te hebben over je overlevingskansen bij een val… Met ook nog een aantal hele goede skitips erin…

*bericht bewerkt door Rogier op 31 jan 2018 13:18

Click. Click. Peace

wel fijn als op zo’n dag de jump turns een beetje lukken en halverwege niet blijkt dat de ijsbijlen nog in de kofferbak ligen. vite, le cord hahaha

Edwin van Riel

Pfffff, ben geen bangerd maar dit! Niet normaal zeg! 😱

Winter is coming

Prachtig, kundig en mooi. Maar het heeft weinig met skiën te maken 😉

Echt… Respect hoor. Maar waarom haha.

Youri U.

Gaaf! De aflevering met Andreas Fransson blijft ook heel mooi!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Duidelijk, als ik ooit weer een verijsde Tunnel afdaal neem ik ook zulke spullen mee!

Ik denk dat we na deze winter heel veel filmpjes te zien gaan krijgen van extreme lijnen die geskied worden in de alpen. Door de vele sneeuw die met relatief hoge temperaturen viel zijn veel extreem steile lijnen goed besneeuwd terwijl die in veel winters heel de winter kaal blijven.

Born to Ride

Duidelijk, als ik ooit weer een verijsde Tunnel afdaal neem ik ook zulke spullen mee!

Forza op 31 jan 2018 21:40

Die groene piste bedoel je?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Duidelijk, als ik ooit weer een verijsde Tunnel afdaal neem ik ook zulke spullen mee!

Forza op 31 jan 2018 21:40

Die groene piste bedoel je?

Shane op 31 jan 2018 22:43

Die bijna groene in Alpe d’Huez. Het voordeel bij de tunnel is dat je manshoge bugels hebt waar je op kan gaan staan.

Born to Ride

En op dat korte stukje waar je die manshoge buckel weer afkomt is het nog niet zo steil als wat deze mannen doen 😉.

Overigens is skien inderdaad simpel he. Je staat op 1 been en blijft naar voren. Is me ook eens verteld door een trainer van het Duitse skiteam 😜.

*bericht bewerkt door Shane op 31 jan 2018 23:09

I can stick uphill ice, on my saucer...

En op dat korte stukje waar je die manshoge buckel weer afkomt is het nog niet zo steil als wat deze mannen doen 😉.

Overigens is skien inderdaad simpel he. Je staat op 1 been en blijft naar voren. Is me ook eens verteld door een trainer van het Duitse skiteam 😜.

Shane op 31 jan 2018 23:09

Tsja, hoe steiler, hoe meer naar voren. Ze roepen allemaal hetzelfde toch :)

Edwin van Riel

Plaats een reactie