skivakantie met kinderen 23-2

Hallo, ik zou graag met mijn twee kinderen van 8 en 10 gaan skiën, maar niet alleen. Wie herkent dit en wil ook graag kijken of er nog opties zijn om samen te gaan. Ik heb geen voorkeur voor een land, kan zelf goed skiën, mijn kinderen vorig jaar voor het eerst. Ik ben zelf een vrouw van 49 jaar. Gaat om voorjaarsvakantie vanaf 23-2-2018

*bericht bewerkt door winter op 01 feb 2018 16:50

Hoi, wij gaan ook 23 febr met 3 kleinkinderen mee van 7 9 en 12 .
Wij gaan naar Fugen. Je kan er leuke appartementen huren die niet zo duur zijn. De skiuitrusting voor de kids komt op 51 euro op en de pas voor kids komt op 112 euro. Je kan huren bij SCHWEMBERGER familie in Fugen. Wie weet zien we elkaar. Groet. Yolanda

Hi, ik ga met mijn twee zoons van 7 en 11 naar Hohentauern, Oostenrijk, op 23/2. Wellicht kunnen we samen gaan. Groeten George (georgerots@yahoo.co.uk)

Wij zijn in les menuires la croissette 23 -2 . de kids hebben skiles bij prosneige zit ook in la croisette( ook nederlandse skileraren daar, de oudste 7 de eerste ster en de jongste 3 bij de kleine beren.
kijk bij ski france,com of homeaway misschien is er nog iets vrij. is niet het goedkoopste gebied.

Wij zijn in les menuires la croissette 23 -2 . de kids hebben skiles bij prosneige zit ook in la croisette( ook nederlandse skileraren daar, de oudste 7 de eerste ster en de jongste 3 bij de kleine beren.
kijk bij ski france,com of homeaway misschien is er nog iets vrij. is niet het goedkoopste gebied.

er is nog iets vrij https://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p602169a#summary…
alleen moet je wel navragen in welke wijk het is.

miepmiep op 7 feb 2018 21:32

Plaats een reactie