skibril

Weet er iemand of je een lens kan (laten) vervangen van een skibril. Zoja, waar?

Bijna altijd zijn er gewoon losse lenzen te koop voor je bril. Gewoon op merk/type zoeken en dan kun je gewoon de lens zelf wisselen. Zijn ze ook bijna allemaal gewoon op gemaakt, aangezien je lichte en donkere lenzen wisselt afhankelijk van het weertype.

Welk merk en type?

het is een skibril van spy+.

het is een skibril van spy+.

toppie1 op 15 feb 2018 17:57

Beste @toppie1 , welkom op dit forum.

Je maakt een nieuw account aan speciaal voor deze vraag. Wij willen je graag helpen maar hebben iets meer info nodig…

Een merk maakt meerdere brillen. Heb je een type? Of foto’s?
Een prijs van de bril geeft ook al wat meer indicatie of t mogelijk is. Goedkope brillen hebben minder snel die mogelijkheid. Wat heb je ervoor betaald? Hoe oud is ie? Waar is ie gekocht?

Of anders een mail sturen/Facebook bericht naar de fabrikant werkt ook goed.

Succes!

*bericht bewerkt door Gaston op 15 feb 2018 18:24

Tijd voor een uitpakparty?!

Beste @Gaston

Ik vind niet echt een type. ik weet dat het merk spy is en ik denk het type +. Heb er in de tijd rond 200 eur voor betaald in een winkel in oostenrijk.
danku voor de reactie

Even snel Google /website check leert dat het merk Spy Optic heet. En €200 is niet goedkoop dus ik denk zeker dat t mogelijk is een nieuwe lens te krijgen…mits het nog een courant model is!

Je zou kunnen checken of je bril (precies) overeen komt met een van de modellen op de site:
http://www.spyoptic.com/goggles/snow/all-goggles/

*bericht bewerkt door Gaston op 15 feb 2018 19:00

Tijd voor een uitpakparty?!

Plaats een reactie