Poeier en steile couloirs in Valfrejus ( alles met tourski's of hiken!)

Hello!!
Wintercondities in de alpen zijn super… ook in Valfrejus, klein gebiedje in Frankrijk.
Ik ben mijn tweede volledige winter in Valfrejus en ontdek hier nog elke dag andere lijnen, couloirs enz
In dit filmpje zitten er enkel lijnen die ik dit jaar ontdekt heb door te touren of te klimmen!
enjoy ;)

Mooie beelden Koen. Ook niet al te veel “concurrentie” zo te zien.

@pirmin nope… poederstress kennen ze hier niet!! Zeker als je een beetje wil touren kan je overal eerste lijnen skiën!!! Vroeger wou ik naar een zo groot mogelijk gebied, nu ben ik heel blij in kleine familiegebiedjes ;)

Gaaf!

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Mooi filmpje.
Had vorig jaar hier een jaarkaart. Maar niet in valfrejus geweest.
Helaas zie ik nu. Dit jaar Montafon, maar alles is na 1 a 2 dagen verspoord. Volgend jaar weer een jaarkaart voor de Maurienne vallei. KUN je ook mee naar Bardonechia, la norma, val cenis.

Lekkah 😛

When life gets too complicated.... SKI

Niet naar Bonneval ?

Wauw. Wat een prachtlijnen. Flink uitdagend ook!

@pirmin: en @snowbert in principe kan je met de Eskimo pas naar Valfrejus, La Norma, Aussois, Val Cenis en Bonneval… en denk 2 dagen naar Bardonecchia ( alleen die frejus tunnel aan 52 euro zorgt ervoor dat ik minder zin heb in Bardo ;) )

*bericht bewerkt door koentjen op 08 feb 2018 15:20

Verdien je weer terug met lunch en diner aan de it kant :)

Edwin van Riel

Of een jaarkaart…voor 5 man 1200 euro incl genoemde gebieden, maar ook incl 4 dgn mnt genevre…gaan we weer doen volgend jaar…we gaan met de camper dus we kunnen overal een paar dagen staan als we willen…

Plaats een reactie