Gopro Studio: haperend beeld in eindresultaat

Hallo,

Ik ondervind problemen met het programma Gopro Studio.
Ik heb al een aantal keer een filmpje gemaakt met dit programma.
Voordien had ik wel eens problemen met vastlopen en crashen, maar mits veel geduld ben ik er toch iedere keer in geslaagd om filmpjes te maken van 4min/7min/15min/25min.

Deze keer ben ik volop bezig met een filmpje en bijna in het eindstadium. Mijn filmpje is nu 14min lang en vanaf dan haperen de beelden als ik ze bij de editing pagina bij mijn filmpje voeg. Op andere plekken in het programma haperen de beelden niet, enkel in het filmpje zelf.
Ik heb al uren werk gestoken in het maken van dit filmpje, dus ik wil nu niet meer stoppen.

Weet iemand wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen?
Ik heb al wat meer ruimte gemaakt op mijn pc, de filmpjes al meermaals opnieuw upgeload in het programma en geconvert, maar dat helpt allemaal niet.

Alvast bedankt!
Groetjes,
Nathalie

Ik heb geen ervaring met gopro studio, maar waar haperen de filmpjes in het programma? Of ook als je het filmpje ge-exporteerd, gerenderd hebt?

Click. Click. Peace

Wat je hebt geknipt en ge-edit zal op de achtergrond worden opgeslagen.
Dat heet renderen.
Zelf wel eens mee gemaakt dat de data wat nog niet is gerenderd, een slecht resultaat oplevert.

Google maar eens op renderen.

Even het (tussentijdse) resultaat op een ander apparaat afspelen. In de meeste gevallen ligt het aan het apparaat dat een filmpje niet soepel afspeelt ipv aan het filmpje zelf.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Plaats een reactie