Snowboardgezelschap gezocht

Ik ben een man van 43 en een liefhebber van snowboarden. Ik houd naast het snowboarden 1x per jaar ook een beetje nieuws omtrent snowboarden bij: ontwikkelingen in materiaal, video’s en interviews. Het liefst zou ik vaker op vakantie gaan, maar daar heb ik niet altijd de mogelijkheden voor.

Ik zoek iemand om daar een beetje over te kunnen praten en om eventueel af en toe naar een indoorbaan te gaan. Ik denk dan aan Landgraaf. Ik woon in Eindhoven.

In het snowboarden zelf wil ik beter worden in techniek en heb ik ook een klein wensenlijstje wat betreft (simpele) truukjes. Het gaat me niet om hoe groot de sprong is, als de uitvoering maar goed is. Rails doe ik niet. Bij voorkeur zou ik truukjes het liefst op de piste doen en niet in een speciaal ingericht park.

Als je ook iemand zoekt om mee te snowboarden en mijn vraag spreekt je aan hoor ik graag een reactie.

Hoi Morree,
Je hebt een pb.
Groeten

Morree,
Het was leuk in Peer.
En dank voor de Tips.
Mochten er nog meer Boarders intresse hebben om af en toe indoor te Boarden, laat het maar weten.

Groet, HeerlijkBuiten

Hoi Morree

Ik ga bijna elke week naar landgraaf. (25min rijden)

gr Pat

Pat.

Leuk idee.
Ik heb vroeger toen de “grote baan” nog niet was aangebouwd een jaar-abbo gehad (2003-2004) en ken wat kleine trucjes.
Is het wellicht een idee om een mail-groepje op te zetten om af en toe iets te plannen?

Dan heb ik misschien ook wel interesse (maar helaas altijd te weinig tijd…)

Ik ga een 2a 3x per week. Alleen is ook saai.

Ik doe geen funpark.

Pat.

Dan heb ik misschien ook wel interesse (maar helaas altijd te weinig tijd…)

Zjanke op 5 okt 2018 19:43

Same here. Maar hopelijk is er wel tijd te maken

@ruitersfotografie: Jij gaat 2 a 3x per week? Da’s flink vaak.
Helaas krijg ik dat niet in mijn planning ingebouwd.

Mochten er mensen zijn die eens willen afspreken laat dan je mail-adres achter in een PB-tje.
Wie weet komen er nog wintersport vakanties uit voort.

ruijtersfotografie@gmail.com

Pat.

Snowworld op zondag na ± 9:30 was vorige niet meer leuk door de drukte.
De linkse baan is nog dicht ivm wedstrijd rijders die trainen.

Wanneer en wie kan? datum/tijd?

gr pat

Pat.

Plaats een reactie