Arosa-Lenzerheide met Pasen. Nog 1 plek vrij...

Met Pasen gaan @JoostW, @Jorian en ikzelf 4 dagen skiën in Zwitserland (Arosa-Lenzerheide e.o.). We hebben plek voor nog één persoon.

Het plan is als volgt:

  • Donderdagavond 29 maart, ’s nachts rijden (om en om)
  • Vrijdag skiën in Flumserberg of een ander gebied in de omgeving van Chur, daarna inchecken in appartement in Lenzerheide
  • Zaterdag t/m maandag skiën in Arosa-Lenzerheide, op maandag na het skiën terug naar Nederland.

We hebben al een appartement geboekt in Lenzerheide. De kosten zullen we zo laag mogelijk houden; er gaan studenten mee. Vandaar ook de gebiedskeuze trouwens: Arosa-Lenzerheide heeft aantrekkelijke studententarieven voor de skipas, en biedt natuurlijk genoeg variatie en kilometers om ons een paar dagen te vermaken.

Geschatte kosten voor verblijf: 155 CHF p.p. (voor 3 nachten, inclusief toeristenbelasting)
Geschatte kosten skipassen: 58 + 128 CHF (studenten) of 58 + 193 CHF (volwassenen)

Ik heb een zuinige auto met dakkoffer en vignet die we gebruiken. Niet super ruim, maar als je niet meer bagage meeneemt dan je in 4 dagen ook daadwerkelijk gebruikt, past het goed.

Dus: wie wil? De heren voeren wel een strenge ballotage… ;)

Ik wil wel mee. Waar kan ik mij aanmelden?

A winter without powder isn't a winter!

Ik wil wel mee. Waar kan ik mij aanmelden?

Joostw op 20 feb 2018 10:52

Jij mag bij @Jorian in bed.

JoostW ging al mee, dus die plek is nog steeds vrij.

*bericht bewerkt door GiGi op 20 feb 2018 11:03

Maar eigenlijk is die plek dus alleen vrij omdat je @JoostW een eigen bedje ontneemt? Die studenten moeten wel wat ontberingen lijden hoor.

Maar eigenlijk is die plek dus alleen vrij omdat je @JoostW een eigen bedje ontneemt? Die studenten moeten wel wat ontberingen lijden hoor.

Tiny-M op 20 feb 2018 11:08

Anders kunnen ze het niet betalen… En het zijn tweepersoons bedden.

*bericht bewerkt door GiGi op 20 feb 2018 11:09

Ik luister niet naar die oude man. Die is gewoon jaloers dat hij niet meer in zijn jonge jaren zit, daarom neemt hij alles van ons af.

A winter without powder isn't a winter!

Als het zo doorgaat… 2 plaatsen vrij!

Ik heb nog een tip voor jullie! Boek de skipassen vooraf als jullie al zeker weten dat je gaat, Arosa-Lenzerheide heeft dit jaar een actie daarvoor geïntroduceerd ;). Kan tot 10% schelen

Ik zou deze prachtdagen mij bij jullie kunnen voegen.

Menno

Ik zou deze prachtdagen mij bij jullie kunnen voegen.

Menno

Menn0 op 21 feb 2018 17:11

Je bent erbij!

Betekent dat dat er nu geen plek meer is? ;)

Mr. Slow

Betekent dat dat er nu geen plek meer is? ;)

Quick op 21 feb 2018 19:47

Dat betekent het inderdaad

Plaats een reactie