Mono zitski te koop

Zitski mono te koop, hij werkt nog prima inclusief handkrukken en 2 soorten skies. Maar zitkuip 38. Forum prijs: 375 euro!
Voor meer info bel 0654670692

Hallo

Is het mogelijk een foto te bekomen.

Groetjes
Iwein

Zeker, mail me even op Annemieke@meijer-interim.com hartelijke groet Annemieke Meijer
0654670692

Born to Ride

@niekniek

Matthias123 op 31 mrt 2018 17:28

Helaas, het is een mono zitski
Daar zit ik niet goed in

@niekniek

Matthias123 op 31 mrt 2018 17:28

Helaas, het is een mono zitski
Daar zit ik niet goed in

niekniek op 31 mrt 2018 18:07

Oke zoveel verstand heb ik er niet van maar ik denk ik tag je maar even aangezien ke fanatiek zitskier bent

Born to Ride

Dank je wel

We gaan nog 1 poging bij de gemeente doen voor een tegemoetkoming

Heb al eens eerder het idee geopperd voor een soort crowdfundingsactie binnen dit forum. Samen een medeforumlid helpen. Weet niet hoe zoiets werkt, maar ben erg benieuwd hoever we samen zouden kunnen komen voor Niek Niek. Is off-topic (sorry ameier) dat weet ik, maar de reactie van Niek Niek is een mooi aanknopingspunt vind ik.

Heb al eens eerder het idee geopperd voor een soort crowdfundingsactie binnen dit forum. Samen een medeforumlid helpen. Weet niet hoe zoiets werkt, maar ben erg benieuwd hoever we samen zouden kunnen komen voor Niek Niek. Is off-topic (sorry ameier) dat weet ik, maar de reactie van Niek Niek is een mooi aanknopingspunt vind ik.

Heb al eens eerder het idee geopperd voor een soort crowdfundingsactie binnen dit forum. Samen een medeforumlid helpen. Weet niet hoe zoiets werkt, maar ben erg benieuwd hoever we samen zouden kunnen komen voor Niek Niek. Is off-topic (sorry ameier) dat weet ik, maar de reactie van Niek Niek is een mooi aanknopingspunt vind ik.

Pirmin op 31 mrt 2018 18:21

Dank je wel Pirmin
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe dat werkt
Bij mij in het zwembad is iemand dat aan het uitzoeken
Wie weet kom ik daar nog op terug

Heb al eens eerder het idee geopperd voor een soort crowdfundingsactie binnen dit forum. Samen een medeforumlid helpen. Weet niet hoe zoiets werkt, maar ben erg benieuwd hoever we samen zouden kunnen komen voor Niek Niek. Is off-topic (sorry ameier) dat weet ik, maar de reactie van Niek Niek is een mooi aanknopingspunt vind ik.

Pirmin op 31 mrt 2018 18:21

Ik doe mee hoor :-)

https://www.doneeractie.nl/veelgestelde-vragen

Plaats een reactie