Nog plek in de auto 16-3 naar Mayrhofen (tot 23-3) betreft alleen vervoer!

Aangeboden: vervoer naar Mayrhofen

Ik rij in de avond van 16 maart naar Mayrhofen omdat ik daar met een groep ga boarden. Ik moet een dag eerder terug als de rest vandaar dat ik met de auto ga en niet met de bus.
Het is natuurlijk wel saai die hele rit alleen! Daarnaast ook fijn als ik de benzinekosten zou kunnen delen. Vandaar deze oproep!

Als je een e-mail stuurt met verzoek tot accommodatie naar info@mayrhofen.at krijg je allerlei verblijfplaatsen in Mayrhofen toegestuurd via de mail.

Groetjes Evelyne

@evelynevanhuijstee je kan misschien ook een profieltje aanmaken op de app BlaBlacar is juist ontwikkeld voor situaties zoals jij omschrijft.

Hoi Eveline,
een vriend van mij wil graag meerijden.
Heb je nog plaats.
Wanneer rijd je terug?
Groeten Ellen

*bericht bewerkt door JWstolwijk op 01 mrt 2018 15:01

Dat had ik in 1e instantie gedaan Mirel maar daar reageert niemand helaas. Bedankt voor het meedenken.

Hoi Ellen! Oké leuk! Hij is van harte welkom. Ik moet zaterdag de 24e 's ochtends terug zij ivm een vrijgezellenfeest dat start om 10.30:

Aangeboden: vervoer naar Mayrhofen

Ik rij in de avond van 16 maart naar Mayrhofen omdat ik daar met een groep ga boarden. Ik moet een dag eerder terug als de rest vandaar dat ik met de auto ga en niet met de bus. Ik moet zaterdag 24 maart in de ochtend terug zijn. Dus vrijdag 23 maart moeten we terug gaan rijden.
Het is natuurlijk wel saai die hele rit alleen! Daarnaast ook fijn als ik de benzinekosten zou kunnen delen. Vandaar deze oproep!

Als je een e-mail stuurt met verzoek tot accommodatie naar info@mayrhofen.at krijg je allerlei verblijfplaatsen in Mayrhofen toegestuurd via de mail.

Groetjes Evelyne

evelynevanhuijstee op 1 mrt 2018 13:40

*bericht bewerkt door evelynevanhuijstee op 02 mrt 2018 09:06

Dienten Die Alte schule

Dankje

Hoi Eveline,

mijn vriend had een hotel op het oog, maar helaas kan hij niet op zaterdag aankomen.
Hij kijkt even verder nog, mocht hij toch nog iets anders vinden laat ik je het weten. Zit de auto vol dan heeft hij pech ;-)
Jij een goede reis in ieder geval.
Groeten Ellen

Ha Ellen!

Ah dat is wel heel jammer. Ik hoop dat hij nog iets vindt. Er hebben veel mensen gereageerd via pb maar tot nu toe heeft iedereen ook weer afgezegd of is nog niet zeker dus er zijn nog steeds 3 plekken vrij:). Lijkt mij leuk als hij meegaat! Dan zit ik tenminste niet dat heel stuk alleen in de auto xD.

Groetjes Evelyne

Ja kan je registreren op blablacar. Misschien vind je zo een reisgenoot

Ha Florre, bedankt voor de tip. Dat had ik al eerder gedaan dan dat ik het bericht hierop had geplaatst :) en idd via Blablacar 1 meerijder gevonden.

Ha Florre, bedankt voor de tip. Dat had ik al eerder gedaan dan dat ik het bericht hierop had geplaatst :) en idd via Blablacar 1 meerijder gevonden.

Hoop dat je een goede en gezellige reis hebt. Fijne vakantie

Plaats een reactie