Plannen voor 2018-2019

Eerst in de meivakantie naar het schwarzwald, van de zomer 3 weken naar Oostenrijk. In september starten de indoorlessen weer voor mezelf en de meiden. In oktober openen we ons seizoen wss op de stubaier gletsjer. In december wat losse dagen naar het sauerland. Carnaval 2019 wordt deze maand geboekt. Het zou best eens Frankrijk of italie kunnen worden

Plannen voor volgend jaar? ik weet nog niet eens waar we eind volgende week op wintersport naartoe gaan ;)

Born to Ride

Volgend seizoen kerst en carnaval en mogelijk nog een weekendje begin februari (en/)of begin april. Maar eerst nog even geduld voor nog een weekje knallen in Tignes.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Een nieuwe auto, een speedpedelec en afgelopen wintersport hebben een aardig gat geslagen op de spaarrekening, (en een wasdroger, koelkast en magnetron) dus ik durf (mag) nog niet te zeggen dat we volgend jaar weer gaan.

Maar als we gaan, dan gaan we voor de 3e keer op rij naar Skijuwel, Auffach, Hotel Elan. Heurlijk!

*bericht bewerkt door Taan op 07 mrt 2018 10:52

Plannen voor volgend jaar. November/Decemmber droog oefenen op de rollerbaan. Januari lang weekend (vrijdag tot Dinsdag) Sankt Johann IT en begin februari voor de vakanties naar Alp d’Huez :-)

Dit jaar overgeslagen omdat m’n dochter met 4 jaar naar onze mening nog net iets te jong was (zij is een koukleum). Achteraf een perfecte beslissing.

Doel volgend jaar: wel gaan. Aangezien mijn vrouw ondernemer is waarschijnlijk in een niet-vakantieweek. Scheelt euro’s en drukte.

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

April tot juni wekelijks techniek training in Terneuzen. Daarna heel veel werken op en aan het water. Na het watersport seizoen ergens begin oktober techniek training op pakken. Qua ski trip(s) staat alles nog open.

We hebben al voor de derde week van januari 2019 een appartement in de Aletsch Arena geboekt.

*bericht bewerkt door Denktank op 07 mrt 2018 21:00

Paul

Na één keer konigsleiten en één keer mayrhofen dit seizoen mag ik nog één keer op pad:D

De plannen zijn een lang weekend van 23 tot en met 27 maart. Last minute een gebied uitkiezen om te kijken waar het weer op dat moment goed is:)

Eind november vertrek ik naar Canada voor een maand. Eerst even acclimatiseren (in Banff waarschijnlijk), daarna voor 3 weken naar Fernie om (nou eindelijk eens) snowboardleraar te worden. Hopelijk dan toch.
Daarna eerst nog een project in Nederland, vanaf half feb hopelijk lesgeven in Zwitserland…

En misschien nog ergens tussendoor een weekje vrij snowboarden met m’n zusje ;)

Setting forth in the universe

Oktober tot februari wekelijks techniektraining. Maart volgend jaar weekje Paradiski geboekt. Nu kijken wat we nog meer kunnen doen😃

Tijd voor een uitpakparty?!

Met de krokusvakantie volgend jaar wederom naar Mayrhofen. Daar liggen voor mij nog genoeg pistes om lekker te cruisen.

Skiing is not a lifestyle, it's life.

Dit jaar twee keer naar Hochkönig geweest (voor het eerst). Wat een mooi gebied en super centraal gelegen t.o.v. andere gebieden.

https://www.wanderlife.nl/skigebied-hochkonig-rust-ruimte-en…

Misschien eind april nog een paar dagen proberen te gaan?

Volgend jaar:

  • Eind januari Hochkonig (Dienten).
  • Potentieel plan: een weekje Japan begin maart gecombineerd met een rondreis.

Plaats een reactie