Wintersport maatje gezocht rond periode 30 maart / begin april

Hi!

Ik ben een studente van 24 jaar die dit jaar nog graag op wintersport wil gaan. In de periode eind maart begin april wil ik graag gaan, evt is dit nog een beetje verschuifbaar. Helaas is er niemand uit mijn vriendengroep die dan nog met mij mee kan gaan. Vandaar dat ik via hier een gezellige reisgenoot wil vinden!

Ik heb al een beetje rond gekeken op het internet en er zijn nog mogelijkheden om bv. 10 dagen (incl. heen & terugreis bus) vanaf 31 maart op wintersport te gaan voor rond de 300 euro. Dit is inclusief verblijf, busreis (zelf heb ik geen auto) en skipas. Meer uitgeven vind ik ook niet erg. Een kortere periode is bv ook niet erg, alles is bespreekbaar!

Ik ga vooral om nog even te genieten van het weer, te skiën, in de sneeuw te zijn en in de zon te zitten op de terrasjes. Daarnaast ben ik ook niet vies van après skiën. Zelf ben ik een gemiddelde skiër.

Mocht je ook nog graag op wintersport willen gaan, laat het me weten!

Groeten,

Lianne

*bericht bewerkt door anglc op 12 mrt 2018 14:51

Hoi Lianne, je bent welkom om aan te haken!

https://www.wintersport.nl/forum/topic/403735

Wij gaan de week van 14 april en bestaan momenteel uit een groepje van 1 dame en 4 heren.

Gr. Ron.

Hallo anglc,

Ik heb ook nog wel zin om een keer weg te gaan. voor de genoemde prijs is er inderdaad nog wel wat te krijgen denk ik. Ik heb dat verleden jaar ook gedaan en dat is me prima bevallen.

Als je wat leuks tegenkomt of meer info hebt, dan hoor ik het graag.

groeten,

boarderfrank

Plaats een reactie