paasvakantie, wie gaat waar

Zojuist geboekt, 31-03 t/m 7-04

Valmeinier 1800, L’Ours Blanc 6 persoons (met zijn 2-en)
Wat een prachtige deals kan je nu vinden. ;-)

Wat betaal je?

Ik bedacht mij net dat het niet zo relevant is. Maar echt heel weinig ;-)

In elk geval veel plezier!

5/4 - 8/4 naar Zillertal 3000. Lijkt nog genoeg sneeuw te liggen. Anders uitwijken naar de Hintertuxer Gletscher ;-)

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Ik wil eigenlijk nog 5 t/m 8 april ergens naartoe gaan om te skien…

Schulo op 25 mrt 2018 19:51

Iemand nog tips? Sneeuwkwaliteit is leidend momenteel vanwege de föhn omstandigheden…

4-8 april in Ischgl met familie, de week erna blijf ik ook in Oostenrijk (of omgeving) maar waar precies ga ik pas ter plaatse beslissen, de weersvoorspellingen indachtig. Zon gaan we genoeg hebben maar (te?) hoge temperaturen ook.

9-15 april zal waarschijnlijk een bezoekje aan diverse gletsjers of in ieder geval 3000+ers worden, tenzij de 0-gradengrens weer gaat zakken. Ik denk daarbij vooral aan Sölden, Stubai, Pitztal, Hintertux… of mss de Gurgl’s.

*bericht bewerkt door T5-SnowCamper op 01 apr 2018 02:54

4-8 april in Ischgl met familie, de week erna blijf ik ook in Oostenrijk (of omgeving) maar waar precies ga ik pas ter plaatse beslissen, de weersvoorspellingen indachtig. Zon gaan we genoeg hebben maar (te?) hoge temperaturen ook.

9-15 april zal waarschijnlijk een bezoekje aan diverse gletsjers of in ieder geval 3000+ers worden, tenzij de 0-gradengrens weer gaat zakken. Ik denk daarbij vooral aan Sölden, Stubai, Pitztal, Hintertux… of mss de Gurgl’s.

T5-SnowCamper op 1 apr 2018 02:46

Maak ik me veel te veel zorgen ivm met positieve temperaturen? Bergfex geeft dag én nacht temperaturen boven nul in veel AT gebieden (ook de hoog gelegen), en de weersvoorspelling op deze site geeft slechts 1 (gemiddelde?) temp, of valt dat in de praktijk nogal mee? De 0°grens lijkt me toch echt een issue en die lijkt vaak richting 3000m te gaan. Weinig ervaring met skiën in april… Begin me intussen voor week 15 meer op Italië te richten, Cervinia bv…

4-8 april in Ischgl met familie, de week erna blijf ik ook in Oostenrijk (of omgeving) maar waar precies ga ik pas ter plaatse beslissen, de weersvoorspellingen indachtig. [-] of mss de Gurgl’s.

T5-SnowCamper op 1 apr 2018 02:46

Maak ik me veel te veel zorgen ivm met positieve temperaturen? Weinig ervaring met skiën in april…

T5-SnowCamper op 1 apr 2018 10:07

Ik zit met hetzelfde en twijfel nu erg tussen Stubai of Obergurgl… De Gurgls hebben toch veel noordhellingen? Iemand ervaring hier met begin April skien in Solden/Gurgl etc.?

Plaats een reactie