Last second: morgen (21 maart) vertrekken voor lang weekend?

Doordat mijn geplande reisgenoot vandaag griep heeft gekregen met sterk oplopende koorts komt opeens mijn geplande vertrek van morgenochtend in de problemen… en ben ik met superspoed aan het zoeken naar alternatieven voor m’n skiweekend. Wie heeft interesse en vooral kan op zo’n korte termijn (Want de bestandigheden beloven ideaal te worden).

Plan:
Morgen (woe 21 maart) naar sneeuw rijden. Donderdag t/m zondag begin vd middag skien en zondagavond laat weer thuis (omgeving Eindhoven voor mij). Ik verzorg auto en benzine vanaf plaatsen bij mij in de omgeving of op de route.

Waar:
Geboekt in Samnaun, mogelijk (nu aan het uitzoeken) te annuleren en vervangen door andere bestemming indien gewenst (bvb iets dichterbij)

Wat voor skier ben en zoek ik:
Volle dagen op of naast (maar dit weekend plan vooral op) de piste vanaf ongeveer eerste lift tot de laatste. Wel lekker om een terras tussendoor te pakken maar maak graag (veel) meters

Verder van belang:
Leeftijd is ondergeschikt (ben zelf 35) zolang je gezellig bent, lekker doorskiet, graag volle dagen maakt en een beetje flexibel bent (hoe kan het ook anders met zo’n last second oproep).

Plaats een reactie