Strolz

Hallo,

Heeft iemand ervaringen met Strolz skischoenen?
Ik heb nu Daleboot schoenen maar ik ben er niet tevreden mee. De schroeven aan de zijkant schieten om de haverklap eraf en de schoenen moeten daarvoor naar de fabriek gestuurd worden. Ook kan ik bijna geen contact met mijn ski. omdat ik eerst de hele schoen naar voren moet buigen. Kan dit te maken hebben met een te zachte schoen? Ik zit redelijk los in mijn schoen en als ik de schoen strakker zet en ik buig een keer dan zitten ze weer te los. En als ik ze nog strakker zet kan ik het maar 1 afdaling volhouden en moeten ze los.

Ik zit nu aan Strolz te denken. Kan iemand mij wat vertellend over zijn/haar ervaringen??

Alvast bedankt!!

Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Maar ik ken wel een paar mensen die ze hebben en er tevreden mee zijn.
Je moet wel de “comfort” schoenen hebben. Dit jaar komen er geloof ik nieuwe modellen.

Klinkt ook alsof je huidige schoenen te groot zijn!

Al ruim 25 jr Strolz gebruiker naar volle tevredenheid. Maar waarom Strolz?

@MrSKi

Ik heb even hele brede voet en een extreem hoge wreef. Daarbij heb ik skischoen maat 24.

@jill o.k. Dan is wellicht Strolz een oplossing. Weten ze in Malden bij Austria Sport vast een oplossing voor te vinden. Kom er al jaren en naar volle tevredenheid. Inmiddels bezig aan 2e paar Strolz en die kunnen nog wel ff mee.

Sinds een jaar of 3/4 ski ik met Strol en ben echt enorm tevreden.

Zelf heb ik dames enkels (smal), met relatief brede kuiten en voeten en ik ski een beetje als een vent, waardoor ik mannen schoenen had die ik te strak moest stellen of vrouwenschoenen gebruikte, die net wat te flexibel waren. Nadat mijn moeder (met écht moeilijke voeten) en vader (2 verschillende schoenmaten) allebei een jaar na elkaar waren overgestapt op Strolz, heb ik voor mezelf de voor- en nadelen (prijs) op een rijtje gezet en besloten eens naar Malden te gaan.