Skiër valt opeens te pletter op asfaltweg

De titel geeft duidelijk aan wat er in dit filmpje gebeurt. Als je hard naar beneden skiet is het altijd slim om vooruit te blijven kijken en niet teveel achterom te kijken, vooral als je over een tunnel heen skiet. Wat een klap…

https://www.facebook.com/snowmadaskiaustria/videos/365364467…

Click. Click. Peace

Ken je terrein waarover je gaat afdalen ook! Net als sporen volgen in terrein dat je niet goed kent is ook een no-go…

Netje er voor spannen misschien geen overbodige luxe…

Waarschijnlijk is de schade aan het belag niet op te lossen met een basis wax beurtje…

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Netje er voor spannen misschien geen overbodige luxe…

Melis op 17 apr 2018 17:40

Dan kan je heel de alpen wel volzetten met netjes voorvooen iedere clif en om iedere boom een kussen doen. Wie zijn ogen en hersens niet gebruikt kan zoiets verwachten.

Born to Ride

Waarschijnlijk is de schade aan het belag niet op te lossen met een basis wax beurtje…

Veenhoorn op 17 apr 2018 17:41

Ik vrees de schade aan zn aangezicht ook niet… Zo wat een dreun.

Waarschijnlijk is de schade aan het belag niet op te lossen met een basis wax beurtje…

Veenhoorn op 17 apr 2018 17:41

Ik vrees de schade aan zn aangezicht ook niet… Zo wat een dreun.

Robert7 op 17 apr 2018 19:39

Ptex en botex…

Sprakeloos…

Opstijgen… check
Vliegen… check
Landing… vergt nog wat bijschaven

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Opstijgen… check
Vliegen… check
Landing… vergt nog wat bijschaven

Birdheart op 18 apr 2018 09:07

Ik denk dat dat schaven wel gelukt is…

Dat is nog eens een base-grind!

Ook iets voor de snowboarders, want snowboarders hebben een natuurlijke aanleg om achteruit te kijken terwijl ze naar beneden gaan. Zo staan ze eenmaal op die planken.

Volg mij op Twitter @SkieurVT

Ook iets voor de snowboarders, want snowboarders hebben een natuurlijke aanleg om achteruit te kijken terwijl ze naar beneden gaan. Zo staan ze eenmaal op die planken.

Skieur op 18 apr 2018 16:48

Dat worden er ook steeds minder, schijnt (snowboarders). Natuurlijke selectie is denk ik de hoofdoorzaak.

hoe is dit afgelopen?

Zo sta je op een plank, zo lig je ertussen :)

Plaats een reactie