SKI klemmenset VOLA

Ontworpen voor: het vastklemmen van ski’s tijdens het onderhoud.
Deze handige klemmenset kun je vast zetten aan een tafel waar je ski’s op kan leggen. Handig voor als je je ski’s gaat waxen.

null

Ophalen te Betekom/België of kan opgestuurd worden met kosten voor de koper.

Prijs: 50€ (+eventueel verzendingskosten)

Kan daar niet wat vanaf voor bezoekers van dit forum? Kosten €60 nieuw bij Decathlon… , neem niet aan dat ze nieuw zijn.😉

Tijd voor een uitpakparty?!

Nee idd ze zijn niet nieuw, heb ze 1winter gebruikt! Maar ga er ook niets van af doen, sorry!

Niet voor mij, maar dan perk je de kans op verkoop wel enorm in, aangezien Decathlon gratis verzendt en 99% voor die paar euro liever nieuw koopt, aangezien je dan ook garantie hebt.

Your call.

Je kan er altijd iets vanaf doen.
Hier heb je een zaag.

null

Hoe wil je trouwens de ski’s vastklemmen zoals je schrijft? Die optie zie ik niet terug.

@EricM
bij dit setje hoort een derde klemmetje (niet zichtbaar op foto) en een rubberen ring waarmee je de ski via de binding kunt fixeren

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Ik heb deze dingen ook. Wat echt super irritant is is dat je de ski’s er niet in kan klemmen. Ik los dat altijd op met een spanbandje van de binding naar de ‘skiklem’, maar handig is anders…

@EricM
bij dit setje hoort een derde klemmetje (niet zichtbaar op foto) en een rubberen ring waarmee je de ski via de binding kunt fixeren

Peter30 op 23 apr 2018 10:16

Dat zijn andere sets van Vola (die een pak duurder zijn). De hobby-set is volgens mij zonder ski-klemmen, en zonder middensteun.

@Morzel: Dat klopt, ik heb dit setje ook, en hou tijdens het slijpen gewoon de ski’s met een hand vast.

Plaats een reactie